تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1058
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11625
بازدید ماه: 11625
بازدید کل: 5965748
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۰:۴۶ تعداد مشاهده: 548 بار
دسته خبر:
هدفون های جدید پاناسونیک عنوان خبر:
هدفون های جدید پاناسونیک خلاصه خبر:

هدفون های جدید پاناسونیک


ایرباد‌های واقعا بی سیم و یک ساندبار .اول با ایربادهای واقعاً بی سیم شروع کنیم. پاناسونیک ۳ مدل مختلف با نام‌های RZ-S500W، RZ-S300W و یک مدل دیگر به نام EAH-AZ70W را عرضه کرده است .

ایربادهای RZ-S300W و RZ-S500W کنترل‌های لمسی را به کاربران هدیه می‌دهند. علاوه بر آن هدفون‌های واقعاً بی سیم پاناسونیک، از میکروفون‌های داخلی MEMS بهره می‌برند و همچنین در مقابل عرق نیز مقاوم هستند (IPX4). هر کدام از گوشی‌ها اتصال بلوتوث جداگانه خود را خواهند داشت و علاوه بر آن، از اپ Audio Connect پاناسونیک نیز پشتیبانی می‌کنند تا کاربران بتوانند تنظیمات صدای مختلف را برای هدفون‌های خود انتخاب کنند. این برنامه‌ همچنین میزان باتری و موقعیت مکانی هر گوشی را نیز به کاربر نشان می‌دهد.

علاوه بر ویژگی‌های بالا، هدفون RZ-S500W، از تکنولوژی حذف نویز دوآل هیبرید نیز پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی حذف نویز فید فوروارد و فیدبک را با واحد پردازش صوتی آنالوگ / دیجیتال ادغام کرده است. هدفون EAH-AZ70W نیز تقریبا همان ویژگی‌های مدل RZ-S500W را دارد با این تفاوت که میزان شارژدهی آن و درایور‌های استفاده شده در این هدفون کمی متفاوت‌تر است.

این هدفون از درایورهای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند که به روکش گرافنی مجهز شده و به گفته کمپانی ژاپنی، صدای زیر و بالای تفکیک شده‌تری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. باتری هدفون EAH-AZ70W نیز ۶ ساعت دوام خواهد داشت و کیس آن نیز می تواند ۱۸ ساعت اضافه‌تر شارژدهی را در اختیار کاربران قرار دهد. تمامی این هدفون‌های واقعاً بی سیم پاناسونیک، از هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند.

 پاناسونیک ۳ مدل هدفون وایرلس نیز رونمایی کرده است. هدفون‌های RB-M500B، RB-M300B و RB-M700B همگی از درایور‌های ۴۰ میلی‌متری استفاده می‌کنند و صدای باس آن‌ها نیز از طریق ویژگی XBS عمیق، تقویت می‌شود. علاوه بر این، دو مدل RB-M500B و RB-M700B از محفظه‌ای با قابلیت تنظیم خروجی هوا ساخته شده‌اند تا کاربران بتوانند میزان هوای خروجی را دستی تنظیم کنند و صدای باس طبیعی‌تری بشنوند.

ساندبار جدید این کمپانی نیز SC-HTB01 نام دارد که با همکاری کمپانی بازی‌سازی اسکوئر انیکس ساخته شده است. این ساندبار مخصوص گیمرهاست و پروفایل‌های مختلفی برای انواع بازی‌ها دارد. ساندبار پاناسونیک از تکنولوژی‌های DTS:X و DTS: Virtual X پشتیبانی می‌کند تا صدای با کیفیتی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. این ساندبار خروجی‌های HDMI و بلوتوث را نیز دارد.

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت صدای ضعیف هدست پاناسونیک - علت صدای ضعیف هدفون پاناسونیک- علت نرفتن صدای هدست پاناسونیک - علت نشنیدن صدای هدست پاناسونیک - علت نشنیدن صدای هدفون پاناسونیک- علت نرفتن صدای هدفون پاناسونیک- علت نویز در صدای هدست پاناسونیک - علت نویز در صدای هدفون پاناسونیک - علت نخوردن فیش هدست پاناسونیک به دستگاه - علت نخوردن فیش هدفون پاناسونیک به دستگاه
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین