تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1857
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 12424
بازدید ماه: 12424
بازدید کل: 5966547
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ --- ۱۶:۳۵ تعداد مشاهده: 1422 بار
دسته خبر:
پاناسونیک S1 و S1R از اسفند ماه به بازار عرضه می شوند عنوان خبر:
پاناسونیک S1 و S1R از اسفند ماه به بازار عرضه می شوند خلاصه خبر:

پاناسونیک S1 و S1R از اسفند ماه به بازار عرضه می شوند

دوربین های فول فریم و بدون آینه پاناسونیک  یکی از مورد انتظارترین محصولات دنیای دوربین های عکاسی  است.
پیش تر  در کنفرانس فتوکینا ۲۰۱۸، دوربین هایس جدید لومیکس S1 و S1R را به طور مختصر معرفی شده بود. این دوربین ها که از طراحی یکسانی بهره می برند، برای کاربران متفاوتی طراحی شده اند. S1R به لطف تجهیز به سنسور ۴۷ مگاپیکسلی خود، عکاسان حرفه ای را هدف گرفته است؛ در حالی که S1 با تجهیز سنسور ۲۴ مگاپیکسلی، عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای را به عنوان بازار هدف خود قرار داده است. هر دوی این دوربین های از سیستم لرزشگیر Dual I.S (همکاری لرزشگیر داخلی در کنار لرزشگیر لنز) بهره می برند و توانایی ضبط کلیپ هایی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند.

 در نمایشگاه CES 2019، از چند قابلیت جدید و ناگفته ی دوربین های فول فریم رونمایی شد. اولین قابلیت، حالت عکاسی HLG Photo Mode نام دارد که در آن دوربین با ثبت چند تصویر و ادغام آن ها، تصویر نهایی باکیفیت تری ارایه می دهد. این فناوری با وجود عملکردی مشابه با نمونه ی HDR موجود در بسیاری از دوربین های عکاسی و گوشی های هوشمند، برتری محسوسی خواهد داشت. دوربین جدید پاناسونیک در این حالت از پروفایل Hybrid Log Gamma بهره می برد که فضای رنگی بیشتری را پوشش می دهد.




ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت سوختن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن دی وی آر مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دی وی آر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت از ست خارج شدن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت سوختن دوربین مداربسته پاناسونیک - علت خرابی پورت دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کدر نشان دادن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن میکسر دوربین مداربسته پاناسونیک - علت کارنکردن ان وی آر پاناسونیک - علت سوختن ان وی آر پ
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین