تاریخ امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 834
بازدید دیروز: 1643
بازدید هفته: 7739
بازدید ماه: 7739
بازدید کل: 5961862
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ --- ۱۱:۲۲ تعداد مشاهده: 1116 بار
دسته خبر:
پاناسونیک ربات گوجه فرنگی چین ساخت عنوان خبر:
پاناسونیک ربات گوجه فرنگی چین ساخت خلاصه خبر:

پاناسونیک ربات گوجه فرنگی چین ساخت



به تازگی رباتی ساخته شده که با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی گوجه فرنگی های رسیده را انتخاب و می چیند. این ربات در یک دقیقه ۱۰ گوجه فرنگی می چیند.

پاناسونیک یک «ربات گوجه فرنگی چین» ساخته که در نمایشگاه بین المللی ربات در توکیو از آن رونمایی میشود

این ربات برای کار در مزارع طراحی شده و روی یک ریل حرکت می کند. گجت مذکور با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مربوط به شناسایی تصاویر موقعیت، رنگ و شکل گوجه فرنگی ها را ردیابی می کند. در مرحله بعد میوه هایی که به اندازه کافی رسیده باشد را می چیند.  فرایند چیدن نیز بدون ضربه زدن به گیاه انجام می شود.

 این ربات می تواند در هر دقیقه ۱۰ گوجه فرنگی رسیده و قرمز را بچیند. هرچند سرعت آن بیشتر از کارگرهایکشاورزی نیست اما ربات کارآمدی بیشتری دارد زیرا می تواند به طور مداوم کار کند. البته شرکت مدتی است که مشغول کار روی این ربات است. درهمین راستا سرعت و دقت عمل بازوی آن را افزایش داده و چیدن سریع تر گوجه فرنگی ها را بدون آسیب به آنها تضمین می کند.
 

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: دلایل خرابی برد ماکروویو پاناسونیک - دلایل خرابی برد مایکروفر ناسیونال - دلایل خرابی برد مایکروفر پاناسونیک - دلایل گرم نکردن غذا داخل مایکروفر - کارنکردن دگمه های مایکروفر و عیب یابی آن - نحوه عیب یابی ماکروفر - خرابی فیوز سرامیکی مایکروفر -دیود مایکروفر - علت سوختن قطعات ماکروفر - تست ترانس ماکروویو ناسیونال - تست ترانس ماکروفر پاناسونیک - علت سوختن قطعات ماکروفر ناسیونال - علت سوختن قطعات ماکروفر پاناسونیک - برد اینورتر ماکروفر ناسیونال تعمیر میشود؟برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر میش
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین