تاریخ امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1585
بازدید دیروز: 1643
بازدید هفته: 8490
بازدید ماه: 8490
بازدید کل: 5962613
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ --- ۱۵:۲۰ تعداد مشاهده: 1152 بار
دسته خبر:
پاناسونیک باتری خودرو تولید میکند عنوان خبر:
پاناسونیک باتری خودرو تولید میکند خلاصه خبر:

پاناسونیک باتری خودرو تولید میکند


پاناسونیک  تصمیم گرفته است در یکی از کارخانه های خود که پیشتر نمایشگر و تلویزیون های خود را در آن تولید می کرده، از این پس خط تولید باتری خودروهای برقی را راه اندازی کرده و به بازار جهانی عرضه کند.
بطور قطع می توان گفت از آنجا که بازار ساخت، طراحی و رونمایی از خودروهای برقی بسیار داغ و پر تب و تاب شده است و شرکت های بزرگ خودروسازی و یا تکنولوژی به رقابت تنگاتنگی پرداخته اند،پاناسونیک نیز می خواهد با ورود به این صنعت جدید، حرف تازه ای در بازارهای جهانی داشته باشد.
لازم به ذکر است که  پاناسونیک که بعنوان تامین کننده انحصاری باتری های خودروهای برقی شرکت خودروسازی تسلا (مدل تسلا ۳) است، حالا اعلام کرده که قصد دارد فعالیت های خود را بیشتر بسمت و سوی تولید حرفه ای قطعات خودرو سوق دهد.
این خط تولید جدید باتری قرار است در کارخانه ساخت تلویزیون ها و نمایشگرهای ال سی دی این شرکت که در هیمجی (غرب ژاپن) واقع شده است، از ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی راه اندازی شود.
 پاناسونیک، تولید باتری خودرو را بعنوان یک فرصت جدید می بیند که بدین وسیله قادر خواهد بود درآمد های تجاری بخش خودروی خود را دو برابر کند

پاناسونیک که در حال حاضر هم باتری های لیتیوم یونی صنایع خودروسازی بسیاری را تامین می کند، دارای ۵ کارخانه در ژاپن است. پاناسونیک همکاری خود را با خودروساز آمریکایی تسلا در اوایل سال جاری میلادی آغاز کرد که طی این همکاری در کارخانه انحصاری تسلا در ایالت نِوادای آمریکا، اقدام به تولید انبوه باتری خودروهای برقی تسلا می کرد.




ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین