تاریخ امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 185
بازدید دیروز: 1134
بازدید هفته: 6971
بازدید ماه: 44673
بازدید کل: 5948777
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ --- ۱۱:۰۹ تعداد مشاهده: 1117 بار
دسته خبر:
با فناوری جدید پاناسونیک خوابیدن پشت فرمان ممنوع عنوان خبر:
با فناوری جدید پاناسونیک خوابیدن پشت فرمان ممنوع خلاصه خبر:
هر کسی ممکن است در پشت فرمان احساس خواب آلودگی کرده و خوابش ببرد

با فناوری جدید پاناسونیک خوابیدن پشت فرمان ممنوع

پاناسونیک در حال اختراع یک فناوری در راستای کنترل خواب آلودگی است.این فناوری نه تنها توانایی شناسایی رانندگان خواب آلود و پیش بینی زمان خواب آن ها را دارد، بلکه می تواند به طرز جالبی افراد را به راحتی در حین رانندگی بیدار نگه دارد.
این تکنولوژی جدید با تماشای چشم ها، حالت چهره و حتی بررسی حرارت بدن از طریق دوربین های مادون قرمز می تواند رفتار راننده را پیش بینی کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

این سیستم همچنین می تواند با استفاده از نور محیطی تشخیص دهد که در چه زمانی از شبانه روز قرار داشته و تمامی اطلاعات دریافتی را از طریق "هوش مصنوعی" تجزیه و تحلیل کرده و سپس تصمیم بگیرد که راننده در حالت خواب آلودگی یا هوشیاری قرار دارد.
سوالی که مطرح می شود این است که سیستم کنترل خواب آلودگی پاناسونیک چگونه و با چه اقداماتی می تواند راننده را بیدار نگه دارد؟
راه حل دیگر سیستم های هوشمند استفاده از استفاده از زنگ و سیستم ارتعاش است که آشفتگی و ناراحتی روحی را برای راننده به همراه می آورد. بر اساس یک سری اطلاعات پاناسونیک به طور ضمنی اشاره کرده است که راه حل این موضوع را در سیستم تهویه هوا مطبوع خودرو می بیند.
از لحاظ تئوری این سیستم با همکاری سیستم تهویه هوا شرایط را طوری فراهم خواهد کرد که راننده احساس راحتی بیشتر کرده و با خواب آلودگی مبارزه کند.

به این ترتیب که با نگه داشتن دمای خودرو در یک سطح خوشایند و دستکاری میزان نور محیطی اطراف راننده تلاش می کند که او را هوشیار نگه دارد.

 در صورت تشخیص خواب آلودگی این فنآوری جدید پاناسونیک بر احتیاج راننده به خواب، این سیستم هشدار داده و با استفاده از سیستم تهویه هوا دما را به شدت بالا برده و راننده جهنم را تجربه خواهد کرد.
بنابراین بهتر است که ماشین را متوقف کرده و چرتی بزند. به نظر می رسد در صورت مقاومت راننده در مقابل خوابیدن، خودرو به صورت خودکار متوقف خواهد شد.


ایران پاناسونیک

 



کلمات کلیدی: دلایل خرابی برد ماکروویو پاناسونیک - دلایل خرابی برد مایکروفر ناسیونال - دلایل خرابی برد مایکروفر پاناسونیک - دلایل گرم نکردن غذا داخل مایکروفر - کارنکردن دگمه های مایکروفر و عیب یابی آن - نحوه عیب یابی ماکروفر - خرابی فیوز سرامیکی مایکروفر -دیود مایکروفر - علت سوختن قطعات ماکروفر - تست ترانس ماکروویو ناسیونال - تست ترانس ماکروفر پاناسونیک - علت سوختن قطعات ماکروفر ناسیونال - علت سوختن قطعات ماکروفر پاناسونیک - برد اینورتر ماکروفر ناسیونال تعمیر میشود؟برد اینورتر ماکروفر پاناسونیک تعمیر میش
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین