تاریخ امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2103
بازدید دیروز: 1134
بازدید هفته: 8889
بازدید ماه: 46591
بازدید کل: 5950695
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ --- ۱۰:۳۴ تعداد مشاهده: 1072 بار
دسته خبر:
تبلت هیبریدی پاناسونیک عنوان خبر:
تبلت هیبریدی پاناسونیک خلاصه خبر:

تبلت هیبریدی پاناسونیک

تبلت هیبریدی پاناسونیک Toughbook CF-33 معرفی شد؛ سخت جان ژاپنی

شرکت ژاپنی پاناسونیک امروز در حاشیه نمایشگاه MWC2017از یک تبلت هیبریدی با نام پاناسونیک  Toughbook CF-33 رونمایی کرده است.

شرکت پاناسونیک برای تبلت هیبریدی جدید خود مشخصات سخت افزاری قدرتمندی را درون یک بدنه مقاوم گنجانده است تا این تبلت هیبریدی یک گزینه مناسب برای شرایط کاری سخت و البته گران قیمت باشد. این دستگاه بدون داکت کیبورد دارای وزنی معادل ۱.۵ کیلوگرم و همراه با داکت کیبورد دارای وزنی معادل با ۲.۷ کیلوگرم است چرا که بدنه آن دارای استاندار IP55 است و از هر لحاظ مقاوم سازی شده است.

تبلت هیبریدی پاناسونیک  Toughbook CF-33 که یک محصول دو در یک است، دارای مشخصات سخت افزاری بروزی است. درون این تبلت از یک پردازنده قدرتمند نسل هفتمی شرکت اینتل از سری Core i7، صفحه نمایش ۱۲ اینچی قدرتمند، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ویندوز هلو و سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده شده است.

مهمترین نکته در رابطه با تبلت هیبریدی و جان سخت پاناسونیک  Toughbook CF-33 مسئله صفحه نمایش استفاده شده در آن است. نمایشگر این تبلت یک صفحه نمایش لمسی ۱۲ اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی با نسبت تصویر ۳ به ۲ و تراکم پیکسلی ۲۱۶ پیکسل در هر اینچ است.

جالب است بدانید که این صفحه نمایش به دلیل قابلیت استفاده در شرایط سخت و غیر عادی به میزان بالای روشنایی ۱۲۰۰ نیت که بسیار فوق العاده است، ارتقا یافته است تا شما زیر تابش نور مستقیم خورشدیم  همچون حالت عادی از این محصول استفاده کنید. همچنین این صفحه نمایش به قابلیت ۱۰ لمس همزمان به صورت همزمان مجهز شده است که حتی با دست کش کار نیز می‌توانید از صفحه لمسی آن استفاده کنید.
تبلت پاناسونیک  Toughbook CF-33 از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه پشتیبانی می‌کند و دارای درگاه اینترنت، خروجی تصویر HDMI، یو اس بی نسخه ۳.۰، پشتیبانی از میکرو اس دی و باطری قدرتمند با طول عمر بالا است.

ایران پاناسونیک


 



کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین