تاریخ امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2314
بازدید دیروز: 1134
بازدید هفته: 9100
بازدید ماه: 46802
بازدید کل: 5950906
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ --- ۱۶:۳۷ تعداد مشاهده: 1012 بار
دسته خبر:
وجود ربات های پاناسونیک در فرودگاه های ژاپن عنوان خبر:
وجود ربات های پاناسونیک در فرودگاه های ژاپن خلاصه خبر:

وجود ربات های پاناسونیک در فرودگاه های ژاپن



 ژاپنی‌ها عاشق ربات‌های خود است و در کوچه و خیابان‌های این کشور، انواعی از ربات‌ها برای مصارف مختلف دیده می‌شود. برای مثال برخی از این ربات ها برای استقبال کردن و خوش آمدگویی به مشتریان یک فروشگاه یا مسافران یک هتل استفاده می‌شوند. زمانی که به ژاپن وارد شوید ربات‌های متفاوتی را در فرودگاه‌های مختلف این کشور خواهید دید.

 این بار اگر دیدید که رباتی به دنبال شما می‌آید تا شما را راهنمایی کند، تعجب نکنید.
شرکت پاناسونیک، استفاده از ربات‌ها در فرودگاه‌های ژاپن را آغاز کرده است. در حال حاضر ربات HOSPI این شرکت در فرودگاه ناریتا در چیبا، ژاپن مورد استفاده آزمایشی قرار گرفته است. این فرودگاه مخصوص فرود پرواز افرادی است که به مشاهده زیبایی‌های شهر توکیو علاقه دارند. این ربات برای کمک به رستوران‌های موجود در فرودگاه به منظور جمع آوری بشقاب‌ها، سرو نوشیدنی برای مشتریان، و همچنین نشانی دادن و راهنمایی کردن مسافران استفاده می‌شود.
ربات HOSPI اختراع جدیدی به حساب نمی‌آید. این ربات در اصل برای استفاده در بیمارستان‌ها طراحی شده تا نمونه‌های پزشکی و فایل‌ها را به پزشکان بدهد و در حال حاضر در چهار بیمارستان سراسر ژاپن استفاده می‌شود. چون این ربات‌ها برای استفاده در بیمارستان‌ها طراحی شده‌اند از حسگرهای با عملکرد بالا برخوردار بوده و مجهز به فناوری جدیدی موانع هستند. در نتیجه برخورد آن‌ها به موانع امری بعید به نظر می‌رسد.
هنوز مشخص نیست آیا این ربات به بخش ثابت فرودگاه‌های ژاپن تبدیل خواهد شد یا خیر اما پاناسونیک به دنبال موارد استفاده غیر بیمارستانی از این ربات‌ها است.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین