تاریخ امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 240
بازدید دیروز: 2013
بازدید هفته: 12820
بازدید ماه: 12820
بازدید کل: 5966943
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ --- ۱۸:۵۷ تعداد مشاهده: 856 بار
دسته خبر:
کمپین جدید پاناسونیک عنوان خبر:
کمپین جدید پاناسونیک خلاصه خبر:

کمپین جدید پاناسونیک

 
پاناسونیک یکی از بزرگ ترین شرکت های جهانی است که درتعهد به استفاده از راه حل های زیست محیطی ابتکاری ،یک کمپین با همکاری یونسکو راه اندازی کرده است.
10روز قبل، پاناسونیک یک قرارداد همکاری استراتژیک با یونسکو امضا کرد که کمکی جهت حفظ مکان های باستانی در سراسر جهان به شمار می رفت. این کار زمینه اصلی کمپین را تشکیل می داد. این آگهی ها که بر اهمیت پیگیری برای حفظ آثار باستانی تاکید کرده و بعضی از ابتکار های زیست محیطی پاناسونیک را برجسته می کنند، در مجله های بزرگ خبری و تجاری چاپ شده است.
 و توسعه چرخه منبع، حفظ و استفاده دوباره از آب و رشد اطلاعات CO2 این آگهی ها که تعهد پاناسونیک به کاهش بیشتر گاز
زیست محیطی را برجسته می کنند. بازدید کنندگان از این ایستگاه اینترنتی همچنین تشویق به استفاده از تقویم آثار باستانی جهانی پاناسونیک – یونسکو می شوند که اطلاعات زیادی درباره مناطق جذاب در زمین به دست آورده.
راه اندازی این کمپین جدید بر اهمیت حفظ محیط زیست تاکید کرده و تلاش های پاناسونیک برای توسعه برتری خود در تجارت سبز یک ابراز وجود قوی از سوی این شرکت به شمار می رود. در کشور های جهان شامل آمریکا و کانادا، این کمپین بهترین تمرین تجارت برای توسعه محصولات سبز جدید محسوب می شود
این همکاری جدید با پاناسونیک توانایی یونسکو برای انجام ماموریت خود راافزایش داده و یک مثال موفق از کار تیمی مورد نیاز برای ترویج تفکر و فعالیت برای استفاده دائم از منابع زمین و محیط زیست است

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: پاناسونیک - ایران
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین