تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1049
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 11519
بازدید ماه: 49221
بازدید کل: 5953325
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ --- ۱۸:۰۸ تعداد مشاهده: 767 بار
دسته خبر:
اولین پیکاپ برقی جهان پاناسونیک عنوان خبر:
اولین پیکاپ برقی جهان پاناسونیک خلاصه خبر:

اولین پیکاپ برقی جهان پاناسونیک

اولین پیکاپ برقی جهان
به گزارش پدال نیوز، خودروسازی الکتریکی ورک‌هورس اخیرا از توسعه اولین پیک‌آپ تراک الکتریکی در جهان خبر داد و به نمایش تصاویر اولیه از این خودرو پرداخت.
به گزارش "کارمگ"، این گروه فناوری- صنعتی اعلام کرده که این پیک‌آپ توسط تولیدکننده‌های موجود ساخته خواهد شد و اولین پیکاپ- تراک برقی و پلاگین هیبرید بازار خواهد بود. مدل تولیدی این خودرو در سال 2018 وارد بازار می‌شود.
سلول و باتری‌های پاناسونیک در کف این خودرو قرار گرفته‌اند و بازده آنها این خودرو  را تا 128 کیلومتر جابه‌جا خواهد کرد. این محدوده با ترکیب سامانه‌های قدرت بنزینی که به صورت استاندارد روی خودروها به کار رفته افزایش یافته و توان جابه‌جایی خودرو را به 498 کیلومتر می‌رساند.
مانند مدل پر قدرت تسلا، پیک‌آپ ورک‌هورس نیز دارای یک موتور الکتریکی در در محفظه جلو و یک موتور در بخش عقب خودرو است که قدرت کشش و تطبیق‌پذیری بالا را برای خودرو ایجاد می کند.
ورک‌هورس در این خصوص گفت: این پیک‌آپ به پنل‌های کامپوزیتی سبک در بدنه مجهز شده است. خودرو همچنین روی یک شاسی محکم و ضد زنگ فولادی سوار می‌شود.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین