تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1786
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1786
بازدید ماه: 1786
بازدید کل: 5955909
تاریخ انتشار خبر: شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ --- ۱۶:۱۴ تعداد مشاهده: 731 بار
دسته خبر:
تولید گوشی های جدید مدیریتی توسط پاناسونیک عنوان خبر:
تولید گوشی های جدید مدیریتی توسط پاناسونیک خلاصه خبر:

تولید گوشی های جدید مدیریتی توسط پاناسونیک

تولید گوشی های جدید مدیریتی توسط پاناسونیک
شرکت پاناسونیک همواره به دنبال تولید محصولات جدید با قابلیت و کیفیت بالاتر از محصولات گذشته خود و دیگر تولیدکنندگان است. این شرکت پس از تولید تلفن های دیجیتال مانند DT333 و DT343 که ظاهری شبیه به یکدیگر دارند، تصمیم به تولید تلفن هایی با ظاهر متفاوت گرفت.
گوشی های DT543 و DT546 از نظر ظاهر و شکل کاملا متفاوت با گوشی های دیجیتال قبلی می باشند. این تلفن ها کوتاه تر و پهن تر از گوشی های دیگر سری KX-DT می باشند. در ابتدا به دلیل ظاهر این تلفن ها، افراد کمتری مایل به خرید آن بودند اما گذشت زمان و آشنایی بیشتر افراد با کارایی های این تلفن ها باعث شد کاربران بیشتری از این تلفن ها استفاده کنند.
قابلیت و کارایی این تلفن ها شباهت زیادی با گوشی های قبلی مانند DT333 و DT343 دارند که از جمله ویژگی های این گوشی ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود.
KX-DT543 تلفن دیجیتال
 صفحه نمایشگر 2 سطری
 نور پس زمینه نمایشگر
 24 عدد کلید DSS
 امکان اتصال هدست
 ... و
KX-DT546 تلفن دیجیتال
می باشد با این تفاوت که صفحه نمایشگر آن 4 سطری است. DT543 این تلفن کاملا شبیه گوشی
 این گوشی برای برنامه ریزی دستگاه سانترال مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا برای افرادی چون منشی، مدیریت، و همچنین کاربرانی که ترافیک تماس بالایی دارند مناسب است

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین