تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2078
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 2078
بازدید ماه: 2078
بازدید کل: 5956201
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ --- ۲۳:۲۷ تعداد مشاهده: 1316 بار
دسته خبر:
اولین لپ تاپ مقاوم هیبریدی جهان از خانواده پاناسونیک عنوان خبر:
اولین لپ تاپ مقاوم هیبریدی جهان از خانواده پاناسونیک خلاصه خبر:

اولین لپ تاپ مقاوم هیبریدی جهان از خانواده پاناسونیک


جدیدترین لپ‌تاپ هیبریدی ضدضربه پاناسونیک در گروه محصولات با مقاومت تسلیحات نظامی قرار خواهد گرفت و از پردازنده های جدیدCore M5
vPro
شرکت اینتل به همراه ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد.
این لپ تاپ دو در یک که Toughbook 20 نام دارد در واقع اولین لپ تاپ با قابلیت تبدیل به تبلت یا چرخش ۳۶۰ درجه ای صفحه نمایش ، در میان لپ تاپ های مقاوم بازار می باشد.
نسخه استاندارد لپ تاپ Toughbook 20 به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود که در بالاترین نسخه به ۵۱۲ گیگابایت می رسد.
لپ تاپ Toughbook 20 از استانداردهای مقاومت MIL-STD-810G، MIL-STD-461F و IP65 پشتیبانی خواهد کرد، به این معنا که شرکت پاناسونیک آزمون های مقاومت زیادی را بر روی آن انجام داده است و نتیجه آن مقاومت این محصول در برابر افتادن بر روی سطوح سخت از ارتفاع ۱۸۳ سانتی متر و همچنین مقاومت در برابر گرمای ۶۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
تاف بوک 20 به‌صورت 10 اینچی لمسی تعریف‌شده و رزولوشنی معادل 1920 در 1080 پیکسل دارد. وزن لپ‌تاپ 1.79 کیلوگرم است و نیز استاندارد ضد آب IP65 را با بدنه منیزیومی یدک می‌کشد و کاربران می توانند صفحه نمایش را درون این پوشش قرار دهند. این پوشش از درگاه های این لپ تاپ در برابر آب و گرد و غبار محافظت خواهد کرد و علاوه بر آن به نحوی طراحی شده است که می توان صفحه نمایش را از کیبورد جدا کرد.
تعویض باطری بدون اینکه خللی در کار لپ‌تاپ ایجاد شود از دیگر مزیت‌های این محصول پرقدرت است که معمولاً در محیط‌های نظامی از آن استفاده می‌شود و به دلیل طراحی منحصربه‌فرد در هر مکانی قابل‌استفاده است.
 

این لپ تاپ از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می کند و در کنار آن دیسک ویندوز 7 نیز برای پایین بردن سیستم‌عامل در مواقعی که با نرم‌افزارها کار نکند، روی آن تعبیه‌شده است.
 

وای فای ، بلوتوث و دو آنتن در کنار اتصالات NFC و GPS و فلم دیجیتال روی تاف بوک 20 به‌صورت انتخابی هنگام خرید در دسترس است.
روی بدنه اصلی 2 پورت یو اس بی، اچ‌دی‌ام آی، اینترنت، میکروفون و میکرو سیم‌کارت تعریف‌شده است. همچنین روی کیبورد نیز جداگانه 3 پورت یو اس بی، اسلات کارت‌خوان حافظه، اچ‌دی‌ام آی، خروجی VGA، اینترنت و اتصالات داک استیشن وجود دارد.
 

 لپ تاپ Toughbook 20 با قیمت پایه ۳۰۹۹ دلار ارائه خواهد شد.

ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین