تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1347
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 11817
بازدید ماه: 49519
بازدید کل: 5953623
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۴:۰۴ تعداد مشاهده: 821 بار
دسته خبر:
تلفن های جدید سانترال سری KX-DT500 عنوان خبر:
تلفن های جدید سانترال سری KX-DT500 خلاصه خبر:

تلفن های جدید سانترال سری KX-DT500

در راستای به روز رسانی و تکمیل سبد کالای شرکت و ارائه محصولات جدید، این شرکت قصد دارد به زودی تلفن سانترال دیجیتال سری KX-DT500 را به همراه کنسول DSS مربوط به آن (KX-DT590) به محصولات خود بیفزاید.
پاناسونیک در این سری از تلفن های خود تکنولوژی روز دنیا و امکانات جدید و جامعی را بصورت خلاقانه بکار گرفته و با ارائه سطح بالایی از قابلیت ها و رابط کاربر پسند، راحتی و رضایت مشتریان را فراهم کرده است
طراحی براق و فوق مدرن و تنوع در دو رنگ سیاه و سفید این تلفن ها را مناسب برای هر دکوری کرده است. ویژگی ها و عملکرد تلفن های سانترال سری KX-DT500 به منظور افزایش بهره وری کاربران طراحی شده و آنها را برای کاربرد های مختلف از جمله مراکز تماس، اتاق های هتل و ... ایده آل کرده است.
از جمله ویژگی های این سری از تلفن ها صفحه نمایش LCD بزرگ، کلید های قابل برنامه ریزی، بلندگوی دوطرفه جهت فراهم کرن کیفیت صدای عالی، دارا بودن پورت کنترلی EHS به منظور بکارگیری هدست بیسیم در آن و ... می باشد.
سری تلفن سانترال KX-DT500 شامل مدل های KX-DT521,KX-DT543,KX-DT546 بوده که برای داخلی های دیجیتال کاربرد داشته و کنسول مناسب برای دو مدل تلفن سانترال KX-DT543,KX-DT546 کنسول 48کلیدی KX-DT590 می باشد.



ایران پاناسونیک

تلفن های جدید سانترال سری KX-DT500 تلفن های جدید سانترال سری KX-DT500 تلفن های جدید سانترال سری KX-DT500



کلمات کلیدی: علت سوختن برد سانترال پاناسونیک - علت قطع شدن سیستم سانترال پاناسونیک - تعمیر سانترال پاناسونیک در محل - تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک - تعمیرات تخصصی سانترال پاناسونیک - تعمیرات تخصصی تلفن سانترال پاناسونیک - تعمیر تخصصی پاور سانترال پاناسونیک - علت خاموش شدن سانترال پاناسونیک - علت وجودنویز در سانترال پاناسونیک - علت کارنکردن تلفن وویپ سانترال پاناسونیک - علت کارنکردن تلفن دیجیتال سانترال پاناسونیک - قطعی صدای زنگ سانترال - برگشت خط تلفن سانترال - خط روی خط افتادن در سانترال - نرفتن صدا در سان
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین