تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 523
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 523
بازدید ماه: 523
بازدید کل: 5954646
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۳:۲۴ تعداد مشاهده: 857 بار
دسته خبر:
همکاری تویوتا و پاناسونیک برای لینک لوازم خانگی و خودرو عنوان خبر:
همکاری تویوتا و پاناسونیک برای لینک لوازم خانگی و خودرو خلاصه خبر:

همکاری تویوتا و پاناسونیک برای لینک لوازم خانگی و خودرو

شرکت پاناسونیک و تویوتا موتور به طور مشترک در حال توسعه سرویسی هستند تا بتوانند خودرو را به لوازم خانگی از طریق تکنولوژی ابر، لینک دهند. این سرویس های جدید به زودی در نیمه دوم سال جاری راه اندازی خواهند شد.
همکاری تویوتا و پاناسونیک برای لینک لوازم خانگی و خودرو
بخشی از کارهای در حال اجرا، در جهت هوشمند کردن، پویایی و راهی برای افزایش جایگاه خودرو در زندگی روزمره است. شرکت تویوتا با مرکز هوشمند مبتنی بر تکنولوژی ابر خود، قدرت نفوذی برای پیوند مردم، اتومبیل ها و لوازم خانگی محسوب می شود. این سرویس راحتی و آسایش را به زندگی روزمره رانندگان اتومبیل های تویوتا در سراسر جهان می افزاید.
پاناسونیک نیز یکی از پیشگامان در ارائه دستگاه های خانگی هوشمند مانند تلویزیون، تجهیزات ویدئویی و سیستم های تهویه هوا به منظور ایجاد "زندگی بهتر،دنیای بهتر" برای مشتریان است. این شرکت در حال کار برای توسعه خانه های هوشمند جدید سازگار با محیط زیست که برای حمایت از شیوه زندگی بهتر به شبکه متصل می شوند می باشد.
در ژوئن گذشته دو شرکت جهت توسعه همکاری های خود برای نسل بعدی سیستم های تله ماتیس که اتومبیل ها را به لوازم خانگی لینک می نماید توافق کردند. از آن زمان دو شرکت واسطی را برای اتصال به سرویس های ابر مربوط خود گسترش داده اند. آنها همچنین زمینه را برای خدمات جدید از جمله توسعه برنامه های کاربردی برای بهره برداری در داخل اتومبیل و چک کردن وضعیت لوازم خانگی ایجاد کرده اند. به عنوان مثال به کمک یک برنامه که از دیتای GPS خودرو استفاده می کند به کاربر یادآوری می شود تا سیستم تهویه را قبل از خروج از منزل خاموش کرده و یا راننده را قادر می سازد از راه دور و در داخل خودرو قبل از ورود به منزل آن را روشن نماید.
این سرویس جدید در نمایشگاه 2014 ارتباطات هوشمند ژاپن که از 18 تا 20 ژوئن در توکیو برپا می شود در غرفه شرکت تویوتا موتور به نمایش گذاشته خواهد شد.





ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت کارنکردن تلفن بی سیم پاناسونیک - علت زنگ نخوردن تلفن بی سیم پاناسونیک -علت عمل نکردن آیفون تلفن پاناسونیک- علت کارنکردن شماره گیر تلفن پاناسونیک - علت روشن نشدن نمایشگر تلفن پاناسونیک - علت بوق نخوردن تلفن پاناسونیک - علت از ست خارج شدن تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن منشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن اسکلت گوشی تلفن پاناسونیک - علت کارنکردن صفحه شماره گیر بیس پاناسونیک - علت کارنکردن خط دوم تلفن پاناسونیک بی سیم - علت بوق نداشتن تلفن پاناسونیک - علت خرابی باطری تلفن پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین