تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 827
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11394
بازدید ماه: 11394
بازدید کل: 5965517
تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۳:۱۵ تعداد مشاهده: 919 بار
دسته خبر:
وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا عنوان خبر:
وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا خلاصه خبر:

وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا

مسابقات SUZUKA 2014 که یک رویداد با شرکت خودروهای طراحی شده بر اساس نسل بعدی انرژی می باشد در سوم آگوست 2014 با حضور وسایل نقلیه ای با باطری های قابل شارژ EVOLTA پاناسونیک، در پیست SUZUKA ژاپن برگزار شد.
در مجموع 98 تیم در رکورد زنی "رقابت KV-40" برای وسایل نقلیه الکتریکی و "رقابت KV-BIKE" برای دوچرخه های موتوردار از سراسر ژاپن اعم از دانش آموزان مدارس متوسطه و بزرگسالان شرکت کردند.
برای اولین بار یک تیم مدرسه ای توانست مقام اول در "رقابت KV-40" را کسب نماید. این مسابقات از سال 2011 با هدف ترویج فناوری، تولید نوآورانه و مدیریت انرژی فعالیت خود را آغاز نموده است.
پاناسونیک به عنوان شریک رسمی این رویداد، تأمین کننده انواع تجهیزات از قبیل باطری های قابل شارژ EVOLTA با شارژ طولانی مدت و شارژر باطری بوده است.
تیم های شرکت کننده باید با وسایل نقلیه ای که توسط باطری های EVOLTA 40 سایزAA شارژ می شدند به رقابت می پرداختند.
این مسابقات در یک کورس بسیار سخت شامل مسیرها و منحنی های متوالی در سه مرحله زمانی برگزار شد و بیش از نیمی (54 وسیله نقلیه) از رقبا قادر به تکمیل هر سه مرحله شدند.
از آنجا که طبق قوانین، استفاده از شارژ اضافی در هر دو جام ممنوع بود، هر تیم در طراحی خود طرحی نو آورانه و منحصر به فرد مانند دقت در انتخاب مواد اولیه خودرو جهت طراحی شکل ظاهری بهتر، کنترل وزن، و حتی تعیین موقعیت راننده و استقرار در خودرو به منظور حداکثر استفاده از باتری را در نظر گرفته بود.
در روز مسابقه یک کلاس آموزشی ساخت باطری دست ساز برای دانش آموزان با حضور 80 دانش آموز و والدین آنها برگزار شد که در آن با روش های سرگرم کننده ای انواع باطری و ساختار آنها به دانش آموزان آموزش داده شد و به آنها اجازه داده شد تا باطری های خشک منگنزشان را به همراه برده تا از باطری های دست ساز خود در روشن کردن لامپ های کوچک استفاده کنند.




ایران پاناسونیک

وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا   وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا   وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا   وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا   وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا   وسایل نقلیه با باتری های EVOLTA پاناسونیک در مسابقات سوزوکا



کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین