تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1437
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 11907
بازدید ماه: 49609
بازدید کل: 5953713
تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۱:۰۰ تعداد مشاهده: 638 بار
دسته خبر:
ابداعات دوباره ی پاناسونیک برای تجربه خرید در عصر دیجیتال عنوان خبر:
ابداعات دوباره ی پاناسونیک برای تجربه خرید در عصر دیجیتال خلاصه خبر:

ابداعات دوباره ی پاناسونیک برای تجربه خرید در عصر دیجیتال

مجمع و نمايشگاه سالانه ي اتحاديه ملي خرده فروشي (NRF) با نام مستعار "نمايشگاه بزرگ خرده فروشي" رويداد شاخص اين سازمان است كه همه ساله در Javits center در شهر نيويورك برگزار مي شود. از 11 تا 13 ژانويه 2015، نمايشگاهي براي تكنولوژي ها و راهكارهاي جديد با هدف قرار دادن بازار خرده فروشي جهاني بر پا شد. پاناسونيك با بيش از 33000 دست اندر كار صنعتي به نمايشگاه NRF پيوست.
كنفرانس ها بر محور بازسازي تجربه فروشگاه هاي خرده فروشي در عصر ديجيتال متمركز شده بود و به اين موضوع در غرفه پاناسونيك نيز به صورت جامع پرداخته شده بود.
از جمله راه حل هاي جديد مهندسي كه پاناسونيك براي فضاهاي خرده فروشان ارائه داده است، مي توان به تاچ پد (Toughpad) مدل FZ-R1 اشاره كرد كه به صورت يكپارچه مي توان از آن به عنوان موبايل، تبلت و دستگاه POS استفاده كرد در حالي كه داراي سيستم عامل ويندوز 8.1 نيز مي باشد.
اين محصولات بخشي از راه حل هاي پاناسونيك است كه براي استفاده در مكان هايي نظير بازارچه ها، خرده فروشان، فروشگاه ها، سوپر ماركت ها، ميز خدمات رستوران ها، خدمات سريع رستوران ها و هتلها و... مناسب مي باشند.
راه حل هاي خرده فروشي پاناسونيك براي انطباق فروشندگان و بازار در حال تحول امروز، با افزايش فروش، بهبود كارايي، گسترش بينش نسبت به عادات مشتري و كاهش بروز هرگونه مشكل در فناوري، طراحي شده اند.
علاوه بر اين، ارتقاء و بالابردن سطح استفاده از روش كانال هاي OMNI در فروش، جهت فراهم كردن خريدي امن و يكپارچه براي مشتريان حتي به صورت آنلاين و از طريق دسكتاپ، موبايل، تلفن و ... نيز از اهداف مهم به شمار مي آمد.




ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین