تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1774
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1774
بازدید ماه: 1774
بازدید کل: 5955897
تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۱:۳۶ تعداد مشاهده: 754 بار
دسته خبر:
پاناسونیک لب تاب نیرومند تجاری را معرفی کرد. عنوان خبر:
پاناسونیک لب تاب نیرومند تجاری را معرفی کرد. خلاصه خبر:

پاناسونیک لب تاب نیرومند تجاری را معرفی کرد.

روز دهم ژوئن یک عضو جدید از خانواده  توسط پاناسونیک معرفی شد، اما تنها با نگاهی زود گذر به مشخصات فنی پایه همه چیز در مورد ان را نمی توان فهمید.نوت بوک جدیدی که صفحه نمایش14.1 اینچی دارد و وزن آن فقط 3.6 پوند(1.63 کیلوگرم) است.        اسمش است « Toughbook »، اما مطمئن باشید F9 جدید به اندازه کافی ، عجیب و ابتکاری ساخته شده است.برای نوت بوک صفحه 14اینچی نادر است ، اما پاناسونیک به نحوی خواسته با خلق یک لپ تاپ در  این سبک که هم سبکترین  در جهان است (برای نوت بوکی با صفحه 14 اینچی) و هم به اندازه کافی جذاب است که به نام  Toughbook و در خانواده این محصول قرار بگیرد نیرویی تازه به میدان نوت بوک ها اعزام کند .

با خلق این محصول جدید به سختی می توان انتظار داشت که Toughbooks آتی در اندازه های باریک تر یا جلوه ظاهری زیباتر از این محصول خواهند آمد، اما F9 قطعا گامی بلند در آن جهت بوده است.این دستگاه فوق العاده قابل حمل از یک پردازنده Core i5-520M vPro  2.4 گیگا هرتزی توربو بهره می برد، بنابراین همواره مقدار زیادی قدرت بالقوه در زیر پوشش نوت بوک وجود دارد که برای اکثر نیازها کافی است. پانل نمایشگر 14.1 اینچی دارای وضوح 1440×900 پیکسل از نوع LCD بوده ، و حتی یک درایو دی وی دی چندگانه در این نوت بوک گنجانده شده که به طور قطع از این ابعاد و وزن انتظار داشتن این مورد را نداشتیم. دیگر مشخصات عبارتند از 2گیگابایت حافظه DDR3 ، تجهیزات وایمکس در صورت سفارش مشتری، ماژول Gobi2000 اختیاری ( برای پشتیبانی از CDMA/GSM 3G) ، بلوتوث 2.1 به شکل یکپارچه با نوت بوک، وای فای، و یک صفحه کلید مقاوم در برابر نشت مایعات یا گرد و خاک.جنس بدنه هم از آلیاژ منیزیم بوده که شایسته نام Toughbook می باشد، همچنین مقاوم به ضربه بوده به طوری که در سقوط از ارتفاع 30 اینچی(76 سانتی متر) دچار آسیب نمی شود.

پاناسونیک در نوت بوک F9 از ویندوز 7 استفاده کرده و نکته مثبت دیگر اینکه یک باتری خوب با قابلیت کار 7 ساعت به ازای هر شارژ باتری در این مدل گنجانده است و مهم نیست چقدر وزن این نوت بوک  را درک کرده ایم، اما واقعا به سختی می توان باور کرد که واقعا Toughbook وزن معادل   3.6پوند دارد. با داشتن درایو نوری داخلی، به دست آوردن این دستگاه باریک و پر تجهیزات چندان هم ارزان نیست ، زیرا قیمت این نوت بوک از 2،899 دلار شروع شده و بنا به اعلام شرکت پاناسونیک عرضه آن  ابتدا از امریکا و ماه  جولای آغاز شده و به تدریج در دیگر کشورها هم عرضه خواهد شد.



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین