تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 10673
بازدید ماه: 10673
بازدید کل: 5964796
تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ --- ۱۳:۲۶ تعداد مشاهده: 737 بار
دسته خبر:
پاناسونیک سازنده ی اولین پلوپز اندروید عنوان خبر:
پاناسونیک سازنده ی اولین پلوپز اندروید خلاصه خبر:

پاناسونیک سازنده ی اولین پلوپز اندروید

آشپزي کردن از کارهايي است که به خاطر تنوع اش کمتر ما را خسته مي کند. حالا فکر کنيد آشپزي کردن با گجت هاي جديد و سيستم عامل هاي دوست داشتني شان چه لذتي دارد. تا به حال پلوپز اندرويدي ديده بوديد!؟

از طرفي يک بانک غذايي که شامل چندين دستور تهيه و طبخ غذاهاي گوناگون است توسط پاناسونيک گرد آوري شده. تنها کافي است با سيستم عامل اندوريد گوشي به اين بانک متصل شويد و طرز تهيه غذاهاي قابل طبخ با اين مدل پلوپز را مشاهده کنيد. 6 دستور غذا جهت مطالعه و استفاده در آينده، قابل ذخيره در حافظه اين پلوپز است. همچنين هر فرد مي تواند 100 دستور غذايي را به کمک اسمارت فون خود به بانک غذايي پاناسونيک اضافه کند.

پاناسونيک در يک کار مشترک با شرکت سوني ادعا مي کند اولين پلوپز دنيا را که با اسمارت فون کار مي کند طراحي کرده است. اين محصول ژاپني با مدل SR-SX2 داراي يک چيپ RFID است. اگر سيستم عامل اسمارت فون شما اندرويد باشد و از فناوري FeliCa مخصوص سوني پشتيباني کند، مي توانيد از راه دور به اين پلوپز وصل شويد و مراحل طبخ برنج را به طور دلخواه بر روي آن برنامه ريزي کنيد.

جالبتر آنکه مي توانيد با نصب اپليکيشن مخصوص، نوع برنج مورد استفاده خود را انتخاب کرده و از نکات فني طبخ آن مانند ميزان آب، درجه حرارت و… مطلع شويد. با دانستن اين نکات طبخ برنج را برنامه ريزي کرده و همه چيز را به اين پلوپز هوشمند بسپاريد.

اين محصول قرار است از ماه ژوئن امسال وارد بازار شود. اما هنوز صحبتي از قيمت تمام شده آن به گوش نمي رسد. به هر حال طبخ برنج با طعم سيستم عامل اندرويد هم بايد تجربه اي دلچسب باشد.


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی:
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین