تاریخ امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 641
بازدید دیروز: 1643
بازدید هفته: 7546
بازدید ماه: 7546
بازدید کل: 5961669
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ --- ۱۵:۴۸ تعداد مشاهده: 1228 بار
دسته مقاله:
علت وجود کارت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در مراکز تلفن پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
علت وجود کارت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در مراکز تلفن پاناسونیک چکیده مقاله:

علت وجود کارت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در مراکز تلفن پاناسونیک

در مجموعه هاي مختلف شرايط ارتباطي خاص خود آن مجموعه برقرار است، به بياني بهتر مي توان گفت که در هر مجموعه خطوط شهري با تعداد خاص و يا کاربران با تعداد مختلفي وجود دارد به همين دليل وجود مرکز تلفني باشرايط ثابت و غير قابل انعطاف باعث مي شود که شرکت هاي توليد کننده اين محصولات (از جمله کمپاني پاناسونيک ) مجبور به طراحي و ساخت هزاران مر کز تلفن متناسب با اين محيط ها شوند.

اما راه حل اين موضوع چيست؟

پاناسونيک براي اين منظور دو سري از محصولات را در مظر گرفت و روانه بازار کرد که به دو بخش بزرگ سري کم ظرفيت و سري پرظرفيت طبقه بندي شد. در سري کم ظرفيت که براي محيط هاي کوچک در نظر گرفته 3جاي کارت تعبيه شده است که اين کارت ها به صورت ترکيبي از خطوط شهري و خطوط داخلي طراحي شده است اما در سري پرظرفيت به دليل ماهيت و ساختار خاص اين مراکز تلفن که مخصوص محيط هايي بزرگ و نامحدود است پاناسونيک ابتدا با جداسازي کارت ها تلاش کرد تا تعداد خط شهري داخلي بيشتري به دستگاه معرفي کند.
پاناسونيک در اين راه ابتدا خطوط شهري و خطوط داخلي را جداسازي کرد و سپس با طراحي کارت آپشن (KX-TDA0190) امکان نصب چندين کارت مختلف را مانند کارت ديزا (KX-TDA0191) فراهم نمود و سپس قدم هايي بعدي مانند طراحي کارت PRI را در دستور کار خود قرار داد.

ظرفيت هر کارت چه مقدار است؟


همان طور که بيان شد در سري پر ظرفيت مدل هاي مختلفي براي محيط هاي گوناگون طراحي شده است که هر کدام متناسب با نياز مجموعه تجهيز مي شوند. به همين منظور پاناسونيک هر کارت را در ظرفيت هاي مختلفي طراحي کرده است که اين ظرفيت ها متناسب با نوع کارت متفاوت است. اين در نظر گرفتن ظرفيت هاي مختلف از نظر اقتصادي بسيار به صرفه بوده است زيرا در مجموعه هايي متوسط که 10 خط داخلي دارند وجود کارت 16تايي داخلي فرد را مجبور به خريد کارت 24تايي خط داخلي نمي کند که اين امر در عين کاهش هزينه هاي خريد اين محصول موجب جذب مجموعه براي مجهز شدن به اين مراکز ارتباطي مي شود.
با توجه به توضيحات فوق مي توان دليل وجود کارتهايي با ظرفيت هاي مختلف را به راحتي متوجه شد و در هنگام خريد با توجه به ظرفيت کاربران و نوع سيستم مورد نياز خريدي آگاهانه را انجام داد.





ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک -سانترال آنالوگ - سانترال دیجیتال - سانترال آی پی - سانترال ویپ - سانترال هایبرید
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین