تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1870
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1870
بازدید ماه: 1870
بازدید کل: 5955993
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ --- ۱۵:۴۷ تعداد مشاهده: 1595 بار
دسته مقاله:
کلیدهای dss در تلفن سانترال به چه معناست ؟ عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
کلیدهای dss در تلفن سانترال به چه معناست ؟ چکیده مقاله:

کلیدهای dss در تلفن سانترال به چه معناست ؟

aيکي از بزرگترين تفاوت هاي تلفن هاي عمومي با تلفن سانترال وجود کليدهاي ميانبر تماسي است که در اصطلاح به آن ها D.S.S گفته مي شود . اين کليد از دو قسمت پلاستيکي و شيشه اي تشکيل شده است به گونه اي که در آن قسمت شيشه اي چراغ هاي نوراني براي اعلاناتي خاص طراحي شده است .
در اين کليد ها دو چراغ قرمز و سبز وجود دارد که هر کدام معنا و شرايطي خاص را به همراه دارند که به شرح توضيحي کوچک در رابطه با هر کدام مي پردازيم .


کليد dss در حالت قرمز


اين کليد در شرايطي قرمز است که يا خط شهري تعريف شده در تلفن و يا داخلي مورد نظر در حال مکالمه است . اين مکالمه در صورتي که داخلي به داخلي و يا داخلي به خط شهري خارج از سانترال باشد يکسان بوده و داخلي را به رنگ قرمز ثابت نشان مي دهد .


کليد dss در حالت قرمز چشمک زن


اين حالت بيان گر اين موضوع است که خط شهري ذخيره شده و يا داخلي مورد نظر در حال زنگ خوردن مي باشد ، به اين معنا که شخص با تلفن داخلي و يا خط شهري تماس برقرار کرده است . البته در صورت منتقل شدن تماس از يک داخلي به داخلي ديگر ممکن است کليد بدين صورت نيز قرار بگيرد.

 

کليد DSS در تلفن سانترال


کليد dss در حالت سبز ثابت


اگر بر روي تلفن روميزي خود داخلي خود و يا خط شهري را ذخيره کرده باشيد در صورت شروع هر مکالمه خط شهري و يا داخلي خود به رنگ سبز ثابت درخواهد آمد .


کليد dss در حالت سبز چشمک زن


در صورتي که در خط شهري و يا داخلي ذخيره شده ، تماس به صورت مستقيم با داخلي شما صورت گيرد و يا شخص ، تماس را به صورت کاملاً مستقيم به شما منتقل کند باعث مي شود تا اين کليد ها به رنگ سبز چشمک زن درآيند .





ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین