تاریخ امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 3595
بازدید دیروز: 1134
بازدید هفته: 10381
بازدید ماه: 48083
بازدید کل: 5952187
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ --- ۱۱:۵۸ تعداد مشاهده: 1477 بار
دسته مقاله:
تفاوت تلفن رومیزی ساده و تلفن رومیزی مدیریتی عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
تفاوت تلفن رومیزی ساده و تلفن رومیزی مدیریتی چکیده مقاله:
تلفن، سيستم ارتباطي پيشرفته است که متناسب با ارتقاء تکنولوژي اين وسيله ارتباطي نيز رشد مي کند تا نياز هاي افراد را به راحتي برطرف کند اما هنوز هم با رشد تکنولوژي افرادي پيدا مي شوند که نوجهي به اين رشد ندارند و هزينه اوليه اي که پرداخت مي کنند برايشان بسيار اهميت دارد

تفاوت تلفن رومیزی ساده و تلفن رومیزی مدیریتی

تلفن، سيستم ارتباطي پيشرفته است که متناسب با ارتقاء تکنولوژي اين وسيله ارتباطي نيز رشد مي کند تا نياز هاي افراد را به راحتي برطرف کند اما هنوز هم با رشد تکنولوژي افرادي پيدا مي شوند که نوجهي به اين رشد ندارند و هزينه اوليه اي که پرداخت مي کنند برايشان بسيار اهميت دارد و يا صرف نظر از قابليت هاي گسترده تلفن ها به دنبال سيستمي ساده جهت پاسخ گويي به تماس ها هستند به همين دليل است که شرکت هاي توليد کننده اين محصولات به توليد مدل هاي مختلفي از اين وسيله مي پردازند.
دستگاه سانترال وسيله اي است که به کاربران زياد استفاده مناسب را از خطوط شهري امکان پذير مي سازد و براي استفاده از اين خطوط وجود تلفن لازم و ضروري است.هم چنين در شرکت ها افراد در جايگاه هاي مختلفي حضور دارند و هر فرد متناسب با سمت خود از تجهيزات خاص خود برخوردار است که اين تجهيزات شامل تلفن مخصوص، ميز مخصوص، کامپيوتر شخصي و... است.
تلفن هاي روميزي به دو دسته بزرگ تلفن روميزي ساده و تلفن روميزي مديريتي تقسيم بندي مي شوند که با توجه به نام هاي بيان شده تفاوت آنها کاملا نمود پيدا مي کند. تلفن ساده، گوشي هايي معمولي با حداقل امکانات است که به فرد فقط امکان برقراري تماس و يا پاسخ گويي به تماس ورودي را مي دهد اما تلفن هاي مديريتي علاوه بر اين دو کار بيان شده امکان مديريت خطوط و تماس ها را مي دهد که خود دنيايي از امکانات به حساب مي آيد و زير مجموعه هاي خاص خود را دارد. علاوه بر ظاهر کاملا متفاوت اين دو دسته از محصولات ارتباطي تفاوت هايي هم در نرم افزار و تجهيزات بکار رفته در آنها وجود دارد.
گوشي هاي طراحي شده در تلفن هاي روميزي مديريتي به گونه اي طراحي شده است که کاهنده بسيار شديد نويز و صداهاي اضافه در محيط است که اين امر باعث مي شود که در مکالمات طولاني و يا مکالماتي در مکان هايي پر سر و صدا افراد با کمترين آسيب به گوش بتواند مکالمه را ادامه دهند که اين امر در نهايت موجب کاهش سردرد در افراد مي شود. اين تفاوت را مي توان به راحتي با امتحان يک مکالمه بسيار کوتاه با اين نوع تلفن ها متوجه شد.
وزن سبک گوشي اين وسيله هاي ارتباطي باعث شده تا در مکالمات طولاني فرد بادست درد مواجه نشود که در تلفن هاي ساده اين امر بسيار آزار دهنده است.
اين دو عامل، در کنار يکديگر امکانات بي نظير اين گوشي ها سبب شده تا گروه فني مهندسي ارتباط به شرکت ها توصيه کند که بدون در نظر گرفتن هزينه اوليه اي که به نظر سنگين مي آيد چشم پوشي کنند و اين تلفن ها را تهيه کنند.



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین