تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 2261
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 2261
بازدید ماه: 2261
بازدید کل: 5956384
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ --- ۱۱:۵۲ تعداد مشاهده: 2064 بار
دسته مقاله:
تلویزیون جیبی عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
تلویزیون جیبی چکیده مقاله:

 

پاناسونيک شرکتي بزرگ با بازار هدفي جهاني است که براي هر مخاطب خود تلاش کرده محصولي  مناسب را تهيه کند. در نظر گرفتن تمام مخاطبان و تهيه و طراحي محصولي در خور آن‌ها يکي از سخت‌ترين کارهايي است که به دليل پر خطر بودن آن هر شرکتي حاضر به انجام اين کار نيست اما اين کمپاني با تکيه بر دانش فني، تيم متخصص خود و تحقيقات پايه‌اي و کامل در رابطه با هر کالايي در هنگام واردکردن محصول به بازار با استقبالي بي‌نظير مواجه شده است


تلویزیون جیبی

 

پاناسونيک شرکتي بزرگ با بازار هدفي جهاني است که براي هر مخاطب خود تلاش کرده محصولي  مناسب را تهيه کند. در نظر گرفتن تمام مخاطبان و تهيه و طراحي محصولي در خور آن‌ها يکي از سخت‌ترين کارهايي است که به دليل پر خطر بودن آن هر شرکتي حاضر به انجام اين کار نيست اما اين کمپاني با تکيه بر دانش فني، تيم متخصص خود و تحقيقات پايه‌اي و کامل در رابطه با هر کالايي در هنگام واردکردن محصول به بازار با استقبالي بي‌نظير مواجه شده است.
در سال 1884 ميلادي تلويزيون توسط يک دانشمند آلماني اختراع شد. شرکت‌هاي بسياري براي توليد اين محصول و انحصاري کردن آن تلاش کردند که کمي تا قسمتي در زمان خود موفقيت بودند. با ورود سيستم هاي صوتي و تصويري به بازار توجه افراد بسياري به استفاده از آن‌ها جلب شد اما به دليل پرهزينه بودن توليد محصولات در بدو ورود فقط افرادي که از تمکن مالي خوبي برخوردار بودند قدرت خريد اين محصول را داشتند. پاناسونيک در اين هنگام وارد عرصه توليد محصولي شگفت‌انگيز شد.

شايد کمتر کسي در ايران تلويزيون‌هاي کوچک جيبي و قابل‌حمل را به ياد داشته باشد. اولين تلويزيون کوچک با اندازه 1.5 اينچي و وزن کمتر از 800 گرم ساخته شد. اين محصول مانند محصولات مشابه خود صفحه نمايشگري سياه و سفيد داشت که متناسب با قيمت و کارايي که داشت بسيار مورد استقبال افراد قرار گرفت. قابليت شارژ و حمل آن نيز از ديگر مزيت‌هاي اين محصول بود.
به مرور زمان با ورود تلويزيون‌هايي با صفحه نمايشگر رنگي، پاناسونيک نيز اين محصولات را ارتقاء بخشيد و با صفحه نمايشگري رنگي وارد بازار شد. اما با رشد تکنولوژي و ورود محصولاتي خاص مانند تبلت ها و گوشي‌هاي هوشمند ديگر استفاده از اين تلويزيون‌ها مانند قبل رونق نداشت. اما باز هم طرفداران خود را توانسته تا حدودي حفظ کند.



ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: ویزیون پاناسونیک - کنترل پاناسونیک - پلاسما پاناسونیک - ال سی دی پاناسونیک - ال ای دی پاناسونیک - 4 کی پاناسونیک - 49 اینچ پاناسونیک - 55 اینچ پاناسونیک - 65 اینچ پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین