تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 905
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 11375
بازدید ماه: 49077
بازدید کل: 5953181
تاریخ انتشار مقاله: سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ --- ۱۵:۴۲ تعداد مشاهده: 743 بار
دسته مقاله:
ویژگی و عملکرد سیستم کنفرانس در جلسات پاناسونیک عنوان مقاله:
ایران پاناسونیک توسط:
ویژگی و عملکرد سیستم کنفرانس در جلسات پاناسونیک چکیده مقاله:

ویژگی و عملکرد سیستم کنفرانس در جلسات پاناسونیک


کیفیت ضعیف صدا می تواند باعث ایجاد مشکل در همکاری شود. وقتی تیم به طور مؤثر همکاری نکند ، می تواند به نتایج ضعیفی منجر شود. نتایج ضعیف می تواند مشکلات دیگری به وجود آورد. توانایی یک تیم برای همکاری بستگی به وجود سخت افزار خوب دارد. سخت افزاری که استفاده از آن گیج کننده است و  فاقد قابلیت هایی باشد عموماً استفاده از آن آزار دهنده است ، برخی از دلایل استفاده از سیستم کنفرانس می باشد.
تیم ها نیازی به صرف هزینه زیادی برای برد هوشمند تعاملی ندارند. برای شرکت هایی که نیاز به کنفرانس تلفنی دارند یک برد هوشمند تعاملی کافی است. در عین حال در بسیاری از شرکت که از کنفرانس تلفنی استفاده می کنند سخت افزاری برای اتاق کنفرانس خود در نظر نمی گیرند.

در هنگام خرید تجهیزات اتاق کنفرانس انتخاب یک میکروفن کنفرانس مناسب می تواند کیفیت صدای جلسات و کنفرانس ها را بهبود بخشد. انتخاب نوع میکروفن کنفرانس مناسب برای اتاق کنفرانس بسیار با اهمیت است.

در خرید میکروفن کنفرانس اندازه اتاق کنفرانس، اندازه میز، نوع صندلی و…  نیاز یک شرکت در تجهیز اتاق کنفرانس را تعیین می کند.
یک اتاق کوچک با یک میز کنفرانس کوچک که تعداد شرکت کنندگان در جلسه ۵ تا ۱۰ نفر می باشند به میکروفن شخصی برای هر شرکت کننده نیاز ندارد (اما برخی از شرکت علاقه مند هستند که از تکنولوژی های روز استفاده کنند). بنابر به صرف هزینه های اضافی برای ویژگی ها غیر ضروری نیست. از آنجایی که همگی دور یک میز نشسته اند فقط به یک میکروفن ثابت نیاز است.
البته در اتاق کنفرانس بزرگ دارای یک میز کنفرانس مطمئنا نیاز به سیستم کنفرانس می باشد.  یک میکروفون کنفرانس برای ریاست و برای هر شرکت کننده هم اصطلاحا یک کنسول شرکت کننده قرار می گیرد.سیستمهای کنفرانس چه ویژگیهایی دارند که به آن میپردازیم.

با نگاهی به چیدمان اتاق، ممکن است به تجهیزات اتاق کنفرانس صوتی با مشخصات خاص بمنظور برگزاری جلسات نیاز باشد. برای مثال ریاست می تواند از طریق دکمه های که بر روی کنسول ریاست تعبیه شده است به شرکت کننده ای اجازه صحبت دهد و به شرکت کننده دیگر این اجازه را ندهد. همچنین شرکت کننده گان هنگام صحبت باید دکمه بر روی کنسول خود را فشار دهند تا دیگر حاضرین در جلسه صدای آن ها را بشنوند.

هنگام انتخاب میکروفون مناسب کنفرانس ، عوامل مختلفی باید مورد توجه قرار گیرد. این که بدانید هدفتان از خرید سیستم کنفرانس نیست و کدام یک از ویژگی های یک سیستم کنفرانس صوتی  برای شما اهمیت دارد.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: علت کارنکردن میکروفون پاناسونیک - علت عملکرد ناقص دوربین های سیستم کنفرانس پاناسونیک- علت کارنکردن میکسر پاناسونیک - علت کارنکردن کنترلر پاناسونیک - علت خاموش شدن رکوردر سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هماهنگ نبودن دوربین و میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک- سوختن تغذیه سیستم کنفرانس پاناسونیک - علت هنگ کردن سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن پورت میکروفون کنفرانس پاناسونیک - اختلال در میکروفون سیستم کنفرانس پاناسونیک - مشکلات نصب نادرست سیستم کنفرانس پاناسونیک - خراب شدن بلندگو سیستم کنفرانس پاناس
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین