تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 237
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 237
بازدید ماه: 237
بازدید کل: 5954360
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ --- ۱۲:۵۵ تعداد مشاهده: 1116 بار
دسته مقاله:
گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل SS40 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل SS40 چکیده مقاله:

گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل SS40


پارچ مخلوط کن
مخلوط کن هایی که در بازار موجود است دارای پارچ هایی در دو نوع پلاستیک و شیشه ای هستند.پارچ پلاستیکی که از همان پلاستیک شفاف ساخته شده اند وزن سبک تری نسبت به پارچ های شیشه ای دارند.اما مشکلی که پارچ های پلاستیکی دارند احتمال تغییر رنگ شان است.بصورتی که بعد از مدتی رنگ زرد را به خود می گیرند.
زمان تهیه مخلوط کن به ظرفیت پارچ نیز توجه کنید و این مورد را بر اساس نیازتان و جمعیت خانواده تان انتخاب کنید.،  برای استفاده از مخلوط کن تنها 80 درصد آن را پر کنید چون بعد از روشن شدن دستگاه مواد درون ظرف از لبه ها بیرون می ریزد.
اگر در زمان استفاده، مواد اولیه تان به بدنه چسبید و یا زیر تیغه گیر کرد ابتدا دستگاه را خاموش کرده و فقط از کاردک مخصوص دستگاه تان برای جدا کردن آن استفاده کنید البته می توانید کمی آب و یا مایعی دیگر نیز به آن اضافه کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید.

جنس بدنه مخلوط کن
اغلب مخلوط کن ها دارای بدنه ای از پلاستیک مقاوم و یا آلومینیوم هستند.شاید یک دستگاه با بدنه آلومینیومی کمی سنگین تر از بدنه پلاستیکی باشد اما مقاومت بیشتری را نیز در برابر ضربه ها و آسیب های فیزیکی دارد.تمامی قطعات این محصول بجز موتور قابل شستشو در ماشین ظرف شویی هستند و موتور را نیز می توانید با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

قفل ایمنی مخلوط کن
ایمنی محصولات برقی جزو مهم ترین موارد قابل توجه یک محصول است. بهترین قفل ایمنی که امروزه در اکثر مدل های موجود در بازار می توان دید بدین صورت است که در صورت چفت نشدن درست قطعات بروی هم مخلوط کن روشن نمیشود.

قدرت موتور
در زمان تهیه مخلوط کن براساس نیازتان محصول را انتخاب کنید.اگر خانواده پرجمعیتی دارید و سرعت در کار برای تان مهم است از محصولاتی استفاده کنید که قدرت موتور بالایی دارند تا هم بخوبی برای تان کار کنند و در زمان استفاده نیز داغ نکنند.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک-لامپ مگنتروم - اینورتر - منبع تغذیه- -هد - برد - درجه - مونیتور -
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین