تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1746
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 1746
بازدید ماه: 1746
بازدید کل: 5955869
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ --- ۱۰:۲۸ تعداد مشاهده: 863 بار
دسته مقاله:
حرفه‌ای‌ترین مایکروفر برای یک آشپزی بی نقص عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
حرفه‌ای‌ترین مایکروفر برای یک آشپزی بی نقص چکیده مقاله:
مایکروفر پاناسونیک با قابلیت‌هایی مانند گریل، کانوکشن، امکان پخت ترکیبی، یخ زدایی به روش اینورتر، 12 منوی پخت خودکار برای انواع مواد غذایی، امکان ذخیره دستور پخت در حافظه دستگاه و امکانات حرفه ای دیگری از این قبیل آن را به یک مایکروفر با کیفیت برای یک آشپزی بی‌نقص تبدیل می‌کند.

حرفه‌ای‌ترین مایکروفر برای یک آشپزی بی نقص


مایکروفر پاناسونیک مدل NN-C784 یکی از دلبری های جدید شرکت است و می توان آن را یکی از پر امکانات ترین مایکروویوهای معرفی شده در بازار نامید.
در نگاه اول طراحی کلاسیک این مدل با  زوایای گرد به کار رفته در آن و درب دستگاه که به صورت خاص رو به پایین باز می شود به نوعی آن را از بسیاری از مدل های موجود در بازار متمایز می کند.  بدنه داخلی این اجاق از جنس استیل ضد زنگ است و هماهنگی خوبی با رنگ نقره ای بدنه بیرونی دارد.
این دستگاه قادر به پخت مواد غذایی از طریق امواج ماکرو با توان کاری 1000 وات است که رقمی متداول در این زمینه محسوب می‌شود اما به گریل نیز مجهز شده تا بتوانید طیف غذاهای قابل پخت توسط آن را افزایش دهید. سیستم گریل باعث می شود که انواع مواد غذایی گوناگون ، از گوشت یا مرغ تا پیتزا و نان برشته و طلایی رنگ شود و علاوه بر ظاهر زیبا ، طعم خوبی هم به آن ها می‌بخشد.
البته می توانید به واسطه امکان پخت ترکیبی، انواع روش های پخت را به طور همزمان هم استفاده کنید. بدین ترتیب به طور همزمان از یک طرف امواج ماکرو به غذا می‌تابد و از طرف دیگر حرارت گریل باعث تنوری شدن غذا می‌شود.
از ویژگی‌های مهم این مایکروفر خوش قیمت پاناسونیک که آن را به یک اجاق خانگی تمام عیار تبدیل می‌کند قابلیت کانوکشن است. کانوکشن یا همان پخت به وسیله هوای خشک و داغ شما را از فر بی نیاز می‌کند چون جریان هوای داغ توسط فن در اطراف غذا به صورت یکنواخت پخش می شود . به دلیل چرخش هوا پخت مواد غذایی یکسان صورت می گیرد و حرارت کمتری هم  نیاز است و البته در همه نقاط به خوبی پخته می شود و البته سریع تر است.
در این بافت یکنواخت حرارتی، شما نیازی به چرخاندن غذا یا جا به جایی قفسه ها و سینی های مختلف یا نگرانی بابت سوخت خمیر پیتزا یا بیسکوییت های طبقه پایین ندارید. با چنین امکاناتی دیگر وقت آن است که برای کارهایی بیشتر از صرفا گرم کردن غذا یا یخ زدایی، مایکروفر های خود را روشن کنید.
به طور کلی این دستگاه با قابلیت هایی مانند گریل ، کانوکشن ، امکان پخت ترکیبی ، یخ زدایی به روش اینورتر، 12 منوی پخت خودکار برای انواع مواد غذایی ، امکان ذخیره دستور پخت در حافظه دستگاه و امکانات حرفه ای دیگری از این قبیل آن را به یک مایکروفر با کیفیت برای یک آشپزی بی نقص تبدیل می‌کند . قیمت مایکروفر پاناسونیک برای این دستگاه ارزشمند کاملا مناسب است و به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی از میزان رضایت مندی بالایی میان کاربران برخوردار است .


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: پاناسونیک - ایران-PANASONIC CCD-LENZ لنزدوربین پاناسونیک- پایه دیواری دوربین پاناسونیک- برد دوربین پاناسونیک – منبع تغذیه دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین