تاریخ امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1773
بازدید دیروز: 3684
بازدید هفته: 12243
بازدید ماه: 49945
بازدید کل: 5954049
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ --- ۱۲:۴۳ تعداد مشاهده: 574 بار
دسته مقاله:
سوالات متداول در خصوص نگهداری و تعمیر مایکروفر عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
سوالات متداول در خصوص نگهداری و تعمیر مایکروفر چکیده مقاله:

سوالات متداول در خصوص نگهداری و تعمیر مایکروفر

واضح است که همه ی ما به دنبال خرید محصولاتی هستیم که طول عمر بالایی داشته باشند و سالیان سال بدون اینکه دچار مشکلی شوند و نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی داشته باشند، بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. طول عمر بالای یک محصول علاوه بر اینکه به کیفیت و کمپانی سازنده ی آن وابسته است، به نحوه ی استفاده و نگهداری کاربر و مصرف کننده نیز بستگی دارد. در این خصوص رعایت نکاتی در استفاده و نگهداری محصول می تواند طول عمر وسیله را افزایش بدهد و از خراب شدن آن جلوگیری کند. در این مقاله می خواهیم نحوه ی نگهداری از انواع مایکروفر و ماکرویو را توضیح دهیم.

 این دستگاه یکی از ضروری ترین و پر مخاطب ترین لوازم خانگی در زندگی مدرن امروزی است و امروزه در اکثر خانه ها وجود دارد و به افراد زیادی در طول روز برای تهیه ی غذا در مدت زمان کم کمک می کند؛ بنابراین  خراب شدن آن می تواند روی فعالیت های روزانه افراد تاثیر گذار باشد و مشکلاتی را ایجاد کند که یکی از مهم ترین آنان هدر رفتن وقت می باشد. کسانی که از مایکروفر استفاده می کنند لازم ست که اطلاعاتی را در خصوص نحوه ی درست استفاده از آن داشته باشند و همچنین بد نیست که برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات و خرابی های انواع مایکرویو توجهی نیز به نکات مطرح شده در ادامه ی این مقاله داشته باشند

پنج نکته ی کلیدی در هنگام استفاده از مایکروفر جهت کاهش میزان نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات

قبل از استفاده از دستگاه دقت کنید که نوسانات برقی وجود نداشته باشد. نوسان برق خسارات و آسیب های زیادی را به لوازم الکترونیکی وارد می کند؛ بنابراین سعی کنید حتما از محافظ الکترونیک لوازم خانگی استفاده کنید.
ماکروفر را به صورت خالی روشن نکنید؛ زیرا این کار باعث آسیب دیدن قطعات داخلی آن می شود. در واقع مکانیسم این دستگاه به این صورت است که انرژی برق به انرژی های گرمایی تبدیل می شود و این انرژی توسط مواد غذایی موجود در دستگاه جذب خواهد شد. اگر دستگاه بدون قرار گرفتن مواد غذایی در آن روشن شود، انرژی تولید شده گرمای زیادی را به قطعاتی داخلی آن وارد می کند.
پس از هر بار استفاده ،دستگاه مایکروفر را تمیز کنید. این کار علاوه بر اینکه مصرف انرژی برق را کاهش می دهد و در پرداخت هزینه های جانبی صرفه جویی خواهد شد، طول عمر و راندمان دستگاه را افزایش خواهد داد؛ بنابراین سعی کنید پس از هر بار استفاده سطوح داخلی دستگاه را تمیز کرده و مواد غذایی باقی مانده را از آن خارج کنید.
از بسته بودن درب ماکرویو در حین استفاده اطمینان حاصل کنید. درست بسته نشدن درب آن آسیب های شدیدی را به دستگاه وارد می کند.
از جوشاندن آب در مایکروفر خودداری کنید. این کار به دلیل اینکه دستگاه مورد نظر برای این نوع استفاده طراحی نشده است و مکانسیم کار آن مناسب عمل جوشاندن آب نیست، می تواند برای شما خطرات زیادی را ایجاد کند.

در صورت خرابی دستگاه و یا کاهش عملکرد و راندمان آن، ابتدا سعی کنید موارد بالا را بررسی نمایید.

 در صورتی که علت مشکل ایجاد شده را پیدا نکردید، بهتر است به مراکز ارائه دهنده ی خدمات مراجعه کرده و برای تعمیر مایکروفر و سرویس دستگاه اقدام بفرمایید. توجه داشته باشید که در انتخاب تعمیرگاه دقت کافی را به کار ببرید و به مراکزی که در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی تخصص دارند مراجعه کنید در غیر این صورت ممکن است دستگاه شما صدمه ی بیشتری ببیند.


ایران پاناسونیک



کلمات کلیدی: پاناسونیک - ایران-PANASONIC CCD-LENZ لنزدوربین پاناسونیک- پایه دیواری دوربین پاناسونیک- برد دوربین پاناسونیک – منبع تغذیه دوربین پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین