تاریخ امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1425
بازدید دیروز: 1982
بازدید هفته: 10312
بازدید ماه: 10312
بازدید کل: 5964435
تاریخ انتشار مقاله: دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ --- ۱۳:۰۳ تعداد مشاهده: 789 بار
دسته مقاله:
گوشی جان‌سخت پاناسونیک Toughpad FZ-N1 عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
گوشی جان‌سخت پاناسونیک Toughpad FZ-N1 چکیده مقاله:

گوشی جان‌سخت پاناسونیک Toughpad FZ-N1



پاناسونیک گوشی هوشمندی تحت عنوان Toughpad FZ-N1 که از سیستم عامل محبوب اندروید بهره می برد و در سرسختی آن نیز جای تردیدی نیست را معرفی کرد.
 از ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720p، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، فضای رم 2 گیگابایتی و پردازنده چهار هسته ای  اسنپدراگون بهره می برد.
از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مجهز بودن به تراشه NFC، پشتیبانی از GPS، وای فای، بلوتوث 4.1، میکرو USB و طول عمر باتری بیش از هشت ساعته اشاره کرد

در خصوص جان سختی این محصول نیز باید گفت که Toughpad FZ-N1 در صورت رها شدن از ارتفاع تقریبی 180 سانتیمتری و همچنین تست سقوط از ارتفاع یک متری به میزان 2000 مرتبه متوالی جان سالم به در می برد.
علاوه بر این، این گوشی به لطف گواهینامه IP 65 و IP 67 می تواند بدون کوچکترین اختلالی در عملکرد به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد و نمایشگر آن نیز از مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربات احتمالی برخوردار است.
 


ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک-کس -فکس پاناسونیک - فکس پاناسونیک لیزری - فکس پااناسونیک حرارتی - فکس پاناسونیک رولی - فکس پاناسونیک بی سیم تلفن - تلفن - تلفن باسیم - تلفن بی سیم - تلفن بلوتوث - تلفن wifi تلفن پاناسونیک - تلفن بی سیم پاناسونیک - تلفن باسیم پاناسونیک شبکه های بی سیم ، شبکه های کابلی ، کیفیت سرویس (QoS ) ، فرکانس رادیویی (RF ) ، دستگاه مرکزی (AP-Access Point ) European – ETSI , Digital subscriber line – DSL ,Bacs station – Institute of Electrical and Electronics BS – IEEE , Metroplitan area net
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین