امروزه کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند . در این راستا اطلاع رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در کشورهای پیشرفته ، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها ، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و …) شدهاند . با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال ، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی ، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد . با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند .
ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد . نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید . واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد.
کاربرد های ویدئو وال :
سیستمهای چند منظوره ( Multi Surveillance Systems ) :
۱ – مورد استفاده در کلیه سازمانها و ارگانها
۲ – مراکز کنترل شهری (کنترل ترافیک ، مدیریت بحران ، نیروگاهها ، مراکز اورژانس ، شهرداریها ، استانداریها ، فرمانداریها ، مراکز آتش نشانی ، مراکز پلیس ، اتاقهای مانیتورینگ ، اتاق های دیسپاچینگ ، برجهای مخابراتی ، صدا و سیما و …)
۳ – اتاق کنترل مراکز صنعتی (خطوط تولید کارخانجات ، نیروگاه ها ، سدهای آبی و …)
۴ – اتاقهای فرمان ( نفت ، گاز ، برق ، مخابرات ، آب و فاضلاب ، پتروشیمی و …)
۵ – استودیو ها ی پخش تلویزیونی ، اتاق های مانیتورینگ و Broadcasting و …
۶ – مراکز نظارتی و حفاظتی (کنترل دوربین های مداربسته و مانیتورینگ مجتمع های تجاری و مسکونی بزرگ و …)
۷ – مراکز نظامی ، ستادهای فرماندهی ، کنترل مراکز حساس ، زندانها ، پادگانها و …
۸ – فرودگاهها ، ایستگاهای راه آهن ، پایانه های مسافربری و … ( به منظور تبلیغات ، اطلاع رسانی ، اتاق کنترل ، اعلام مسیر ، اطلاعات و زمان حرکت و …)
۹ – مراکز پایانه درون شهری ، مترو ، اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و … ( به منظور تبلیغات ،اطلاع رسانی ، اتاق کنترل ، اعلام مسیر ، اطلاعات و زمان حرکت و …)
موارد استفاده تبلیغاتی و اطلاع رسانی :
۱ – مجتمع های تجاری ، فروشگاهها و مراکز خرید ، رستورانها و کافی شاپ ها ، دفاتر ارتباطی (به منظور تبلیغات اجناس و خدمات)
۲- سالنهای کنفرانس ،ویدئو کنفرانس ،نمایشگاههای بین المللی،لابی سینماها و تئاترها،سالنهای آمفی تئاتر ،همایش و اجتماعات و..
۳ – بیلبوردها ، تابلوهای تبلیغاتی ، بردهای خبر رسانی و اطلاع رسانی و …
۴ – محل برگزاری کنسرت ها و سالنهای موسیقی ، تالارهای عروسی و پذیرایی ، باغسراها و …
۵ – بیمارستانها ، مراکز درمانی ، مراکز پزشکی ، آزمایشگاهها ، رادیولوژیها ، داروخانه ها ، ایستگاههای پرستاری (اطلاع رسانی و نوبت دهی) و …
۶ – استادیومها ، مراکز ورزشی ، تفریحی ، فرهنگی ، باشگاهها و پارکها و …
۷ – بانکها و موسسات مالی ، صرافی ها ، دفاتر بورس ، طلافروشی ها (به منظور اطلاعرسانی خدمات و تسهیلات بانکی به مشتریان ، اتصال به سیستم نوبتدهی و صف بانکی ، آخرین قیمت طلا ،ارز ، سهام و …)
۸ – موزه ها و مراکز اسناد ، مراکز تاریخی ، باستانی و گردشگری ، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی ، کتابخانه ها و …
۹- آژانسهای مسافرتی و گردشگری ( به منظور اطلاع رسانی جدیدترین خدمات و تسهیلات به مشتریان ، وضعیت آب و هوا ، ترافیک ، اماکن تجاری ، تاریخی و تفریحی ، اطلاع رسانی از آخرین اخبار و مقالات و …)
۱۰ – هتلها ،دانشگاهها و مراکز آموزشی ، مراکز خدماتی ،سالنهای انتظار ، اماکن مذهبی ،فرهنگسراها ، رسانه ها و مطبوعات،شرکتها و …
۱۱- جذب مشتری به درون مراکز تجاری با استفاده از کلیپ های تبلیغاتی برند های معروف و ..
اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641
ایران پاناسونیک