تاریخ امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 501
بازدید دیروز: 1643
بازدید هفته: 7406
بازدید ماه: 7406
بازدید کل: 5961529
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ --- ۱۳:۲۱ تعداد مشاهده: 1418 بار
دسته مقاله:
نکات کلیدی خرید سشوار عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
نکات کلیدی خرید سشوار چکیده مقاله:

نکات کلیدی خرید سشوار


شايد مهم‌ترين ملاك براي خريد يك سشوار خوب براي شما همان سشواري است كه آرايشگر‌تان از آن براي آراستن موهاي شما استفاده كرده اما اين طور نيست. در مرحله اول بعد از طرح نياز براي خود بايد سراغ گزينه‌اي برويد كه تمام خواسته‌هاي شما را از يك خشك‌كننده و حالت‌دهنده مو برآورده كند. براي مثال موهاي هميشه بلند و ضخيم شما، نياز به وسيله‌اي پرقدرت و قوي و موهاي كوتاه و حالت‌دار شما يك حالت‌دهنده معمولي با سرهاي حالت‌دهنده متفاوت را مي‌طلبد. پس براي قدم اول انتظار خود را از يك سشوار مشخص كنيد.
- در قدم بعدي سراغ سشواري برويد كه درجه‌بندي دما بين دماي سرد، متوسط و گرم داشته باشد تا شما در موقعيت‌هاي مختلف بسته به نوع نياز‌تان بهترين استفاده را از آن داشته باشيد. پس دستگاهي را انتخاب كنيد كه دكمه تنظيم دما و وات مشخص داشته باشد تا با توجه به نياز‌تان شدت آن را كم يا زياد كنيد. همان‌طور كه حرارت گرم، مو‌ها را حالت مي‌دهد حرارت سرد هم به ثابت شدن و حفظ شكل موهاي‌تان كمك ويژه‌اي مي‌كند.
- اگر از آن دسته افراد هستيد كه سشوار كشيدن براي شما سالي يك‌بار اتفاق مي‌افتد فكر خريد دستگاهي گران قيمت را نكنيد چرا كه با يك سشوار معمولي، كم قدرت و ارزان قيمت هم كار شما راه مي‌افتد.
- موتورهاي پر قدرت اما كم صدا هم كه در ويژگي‌هاي برخي سشوار‌ها موجود هستند نعمت بزرگي محسوب مي‌شوند. پس هنگام خريد به قدرت دستگاه، صدايي كه از آن خارج مي‌شود و دميدن باد آن توجه داشته باشد.
 
پیش از خرید سشوار انتظارات خود را از این دستگاه با توجه به حالت و اندازه موهای‌تان مشخص و بعد از طرح نیاز یکی از انواع آن را انتخاب کنید.
سشوار خانگي پاناسونيك مجهز به باد سرد و با سه درجه متفاوت دما و سرعت يكي از محبوب‌ترين محصولات بازار آرايشي است. اين دستگاه با 2000 وات قدرت و با دو سري، متمركزكننده و ديسپانسر و البته سيستم يون‌ساز براي از بين بردن حالت الكتريسيته موها، درخشش و مقاوم ماندن مو در برابر حرارت و گرما در صدر جدول فروش سري سشوارهاي خانگي پاناسونيك قرار دارد. توليد باد سرد هم از ويژگي‌هاي ديگر اين دستگاه است كه براي افرادي كه به دنبال دستگاهي قدرتمند و همه كاره براي مصارف روزانه خود هستند، انتخاب مناسبي محسوب مي‌شود.

اطلاعات بیشتر:
https://web.telegram.org/k/#-1092325641

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: علت روشن نشدن سشوار پاناسونیک - علت خاموش شدن سشوار پاناسونیک - علت داغ کردن زیاد سشوار پاناسونیک - علائم سوختن المنت سشوارپاناسونیک - علت خرابی فن سشوار پاناسونیک - علت سوختن موتور سشوار پاناسونیک - علت بوی سوختگی سشوار پاناسونیک - تعمیر ترموستات سشوار پاناسونیک - تعمیرات تخصصی سشوار پاناسونیک - گرم نشدن سشوار پاناسونیک - علت بوی ناخوشایند سشوار پاناسونیک - فیلترهای سشوار پاناسونیک - علت اتصای سیم سشوار پاناسونیک
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین