تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 241
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 10808
بازدید ماه: 10808
بازدید کل: 5964931
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ --- ۱۴:۰۶ تعداد مشاهده: 912 بار
دسته مقاله:
آموزش فعال کردن CALL WAITTING در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک عنوان مقاله:
مدیر محتوا توسط:
آموزش فعال کردن CALL WAITTING در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک چکیده مقاله:

آموزش فعال کردن CALL WAITTING در دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

 کاربران فعال کرده تا اگر در طول مکالمه تماس دیگری گرفته شدCall Waitingدر سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این امکان وجود دارد تا قابلیت
فردی که پشت خط قرار دارد به جای شنیدن صدای بوق اشغال، بوق آزاد را شنیده و کاربر داخلی نیز با شنیدن صدای بوق از وجود تماس در پشت خط خود آگاه شود. این ویژگی به صورت پیش فرض برای داخلی ها فعال نیست و لازم به فعال سازی بوده تا بتوان از آن استفاده کرد
Waiting جهت فعال سازی قابلیت برای تماس های خارجی مانند زیر عمل می کنیم
 گوشی داخلی مورد نظر را بردارید (PT/SLT)
731 را شماره گیری کنید
 برای ست کردن این قابلیت عدد ۱ و برای کنسل کردن آن کلید ۰ را شماره گیری نمائید
 کلید مربع را فشار دهید
 پس از شنیدن صدای بوق گوشی را روی دستگاه قرار دهید

و جهت فعال سازی این قابلیت برای تماس های داخلی به روش زیر عمل می کنیم
 گوشی داخلی مورد نظر را بردارید(PT/SLT)
732را شماره گیری کنید
برای ست کردن این قابلیت عدد ۱ و برای کنسل کردن آن کلید ۰ را شماره گیری نمائید
 کلید مربع را فشار دهید
 پس از شنیدن صدای بوق گوشی را روی دستگاه قرار دهید







کلمات کلیدی: ایران پاناسونیک -سانترال آنالوگ - سانترال دیجیتال - سانترال آی پی - سانترال ویپ - سانترال هایبرید
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین