تاریخ امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 594
بازدید دیروز: 1445
بازدید هفته: 4652
بازدید ماه: 42354
بازدید کل: 5946458
تاریخ انتشار مقاله: چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ --- ۱۷:۳۶ تعداد مشاهده: 584 بار
دسته مقاله:
اینورتر چیست؟ عنوان مقاله:
مدیر ارشد توسط:
اینورتر چیست؟ چکیده مقاله:

اینورتر چیست؟


 
پاناسونیک تحول بزرگی در چاشنی و طعم غذاهای شما بوجود آورده است.
مایکرو ویو را با اینورتر و مدل بدون اینورتر آن مقایسه کنید
این نوع مایکرو ویو با تکنولوژی اینورتر و قدرت بخار یکپارچه بافت و طعم غذا های مورد علاقه شما را حفظ می کند.مایکرو ویو های دیگر باگرمای کمتر با روشن وخاموش کردن باعث پختن بیش از حد کناره ها و نپختن درون غذا وسرد ماندن بعضی از نقاط می شود.با اینورتر ی توانید غذای خود را با سرعت و به راحتی  آب پز ،بخار پز یا فقط گرم کنید.در مدت زمان کوتاه از آشپزی سالم و خوش مزه لذت ببرید.
 
مایکرویو  گرمایی ساده  غذا را سریعتر میپزد و ویتامینها  را بهتر از آبپز کردن حفظ می کند.کنترل پاور نتظیم _ اینورتر از تخریب سلولهای غذابرای طعم بیشتر جلو گیری می کند.پاور  نرمال و همیشگی سیستم تنها با خاموش روشن کردن ساده  کنترل می شود همچنین در زمانی که احتمال گرمای زیاد است. پاور نتظیم _ اینورترمانع  از بین رفتن طعم وچاشنی می شود و گرمای زیاد را کنترل می کند.
 
وقتیکه عملکرد وقدرت پخت مایکرو ویو اینورتر پاناسونیک را با انواع دیگر مانند آب پز یا بخار پز کردن  مقایسه می کنید نه تنها غذاها سریعتر آماده می شوند بلکه شامل مقادیر زیادی مواد مغذی وسالم هستند.اطلاعات دریافت شده بر اساس مطا لعات دانشگاهCornell University's Dept. of Nutritional Sciences می باشد.روشهای سنتی  پخت و پز مایکروویو پاناسونیک
 
پاناسونیک در زمینه اینورتر توربو دی فراست به موفقیتهای زیادی دست یافته اند، به نسبت گذشته  یخ غذا ها زودتر آب می شود .تکنولوژی اینورتر توربو دی فراست پاناسونیک سیستمی است که در مایکروویو های پیشرفته با قدرت مداوم دارند.با توجه به دریافت انرژی مایکروویو با استفاده  از سیستم کنترل پاور غذاها ی یخ زده باز میشوند و مرکز و درون غذا پخته می شود و خشک شدگی  در کناره های غذا  وجود ندارد.در نتیجه شکل  و بافت  ورنگ غذا بهتر می ماند.



ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: ماکرو ویو - ماکرو فر -لامپ مگنتروم - اینورتر - منبع تغذیه- -هد - برد - درجه - مونیتور -
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین