تاریخ امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 1847
بازدید هفته: 71
بازدید ماه: 71
بازدید کل: 5954194
تاریخ انتشار مقاله: جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ --- ۲۲:۴۹ تعداد مشاهده: 1392 بار
دسته مقاله:
امکانات سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500 عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
امکانات سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500 چکیده مقاله:

امکانات سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500

 دستگاه سانترال هوشمند KX-NS500 پاناسونیک یک راه حل مقرون به صرفه برای ایجاد ارتباطات تحت شبکه و کابلی برای شرکتهای کوچک و متوسطی است که به دنبال قابلیت انعطاف پذیری در ظرفیت و امکانات بر اساس نیازشان میباشند.
همچنین میتوانید از ابزار های طراحی شده در این دستگاه ،همچون راه حل مرکز تماس ،راه حل موبایلی و سیستم صندوق صوتی بسیار پیشرفته برای بالا بردن کارایی و رضایت مندی مشتری استفاده کنید.
KX-NS500 یک سیستم یکپارچه ارتباطی است که امکانات گسترده IP  همچون ارتباط موبایل،یک پارچگی صندوق صوتی و ایمیل ،چت،اطلاعات حضور و فعالیت کاربران و تماسها،دست رسی از راه دور و… ،بهره میبرد .
این دستگاه با برخورداری از امکانات جدید و پیشرفته ،دارای ظرفیت اولیه ۶ خط شهری و ۱۸ خط داخلی میباشد.این ظرفیت را میتوان با اضافه کردن یونیت تا ۲۸۸ خط داخلی رساند.این به معنی, پوشش کامل ظرفیت دستگاه های TDA100D/TDE100/NCP و تا حد زیادی TDE200 میباشد.


افزایش کارایی با تعریف مفهوم جدیدی از ارتباطات

-راه اندازی داخلی خارج از دفتر (داخلی های راه دور)

اگر شما دسترسی به شبکه اینترنت یا اینترانت دارید سانترال KX-NS500 این امکان را فراهم میکند که تلفن های تحت شبکه خارج از محدوده دفتر ،مثلا در خانه و یا شعب به راحتی راه اندازی کنید.این ارتباط میتواند توسط تلفن های همراه هوشمند و نرم افزار های کامپیوتری هم برقرار شود.ضمنا شما میتوانید امکان برقراری یک تماس تصویری (H.263-H264) را هم داشته باشید.این در حالی است که شما برای راه اندازی تلفن های تحت شبکه برای سانترال NS500 نیاز به روتر و یا تجهیزات جانبی خاصی در خارج از دفتر نخواهید داشت.(سانترال KX-NS500 قابلیت پشتیبانی از تلفنهای IP سری NT و UT پاناسونیک و تمام SIP PHONE های استاندارد را خواهد داشت)

-داخلی های هوشمند خارج از دفتر

در دنیای رقابتی کسب کار امروزی نیاز است تا ارتباط بین مشتری و کارمندان در همه جا و همه وقت برقرار شود و با توجه به قابلیت اتصال سانترال KX-NS500 به شبکه (اینترنت یا اینترانت) میتوانید از تلفن های تحت شبکه (IP PHONE)   برای برقراری هر چه بیشتر و راحت تر این ارتباط استفاده کرد.

-استفاده از روشهای مختلف برای افزایش کارایی

به نظر میرسد استفاده از روشهای قابل انعطاف و مختلف ارتباطی جز لاینفک کسب و کارهای امروزی باشد.راه کار دستیار ارتباطی (Communication Assistant-CA) که  برای این دستگاه در نظر گرفته شده امکان برآورده کردن نیازهای متنوع و خاص شما را خواهد داشت.

- استفاده از تلفن های همراه هوشمند به عنوان داخلی

شما میتوانید از نرم افزار های مخصوص تلفن های هوشمند IOS و اندروید برای  راه اندازی داخلی سانترال NS500 ،روی موبایل خود استفاده کنید.این بدان معنیست که شما تا زمانی که تحت پوشش شبکه WIFI/3G/4G/LTE هستید میتواند به تماسهای خود پاسخ دهید و هیچ تماسی را حتی خارج از دفتر و محل کار از دست نمیدهید.

- عملکرد تعریف یک شماره داخلی

در این عملکرد شما میتوانید تلفن های رومیزی  و نرم افزاری تحت شبکه خود را با یک شماره داخلی جفت کنید. حالا مشتری میتواند به کاربر مورد نظر خود با یک شماره داخلی وصل شود و این کاربر چه در داخل دفتر باشد و چه در خارج از دفتر میتواند با توجه به موقعیت خود توسط تلفن روی میزش و یا تلفن همراهش به تماس پاسخ دهد.با این شرایط شما نگرانی از دست دادن تماس های داخلی خود را حتی هنگام ترک میزتان نخواهید داشت.
 

کاهش هزینه ها

-کاهش هزینه های مربوط به سرمایه اولیه کسب و کار

دستگاه KX-NS500 میتواند امکان به کارگیری تلفن های تحت شبکه را به عنوان داخلی های مرکز اصلی در شعب و دفاتر فرعی فراهم کند.این امر بدون نیاز به تهیه و نصب سخت افزار و یا روتر خاصی در شعب صورت خواهد گرفت.به عبارت دیگر با روی آوردن به شبکه هزینه ای سخت افزاری کاهش خواهد یافت .

-کاهش هزینه های ارتباطی

ظرفیت های IP موجود درسانترال تحت شبکه KX-NS500 این امکان را برای شما فراهم میکند تا بر اساس نیازهای خود ترکیبی از خطوط IP  و کابلی داشته باشید.این ویژگی باعث انعطاف پذیری و کاهش هزینه ها خواهد شد.

-استفاده از منابع موجود

شما میتوانید از تلفنهای آنالوگ و دیجیتال قبلی خود در سانترال جدید بهره برداری کنید.این شامل تمام مدلهای قدیمی نیز خواهد.و این به معنی هدر ندادن منابع موجود و کاهش هزینه ها خواهد بود.

 -کاهش هزینه با به کارگیری یک سیستم چند منظوره

سانترال NS500 با به کار گیری مزایای یک سیستم چند منظوره در کاهش هزینه های کسب و کار کمک میکند و باعث تسریع در بازگشت سرمایه میشود.

- کاهش هزینه های شبکه

با اتصال یونیت های دستگاه سانترال KX-NS500 در دفاتر مختلف و در بستر شبکه ،شما میتوانید یک ساختار شبکه با ادغام صدا و اطلاعات داشته باشید.این عملکرد امکان ارتباط داخلی های یک مرکز را با مرکز دیگر در بستر شبکه فراهم خواهد ساخت و طبعا باعث کاهش هزینه های جاری میشود.

- کاهش هزینه های جاری

با استفاده از تلفن های تحت شبکه به عنوان داخلی ،دیگر نیازی به تعویض تنظیمات مربوط به داخلی ها به هنگام تغییر در چینش داخلی های شرکت، نیست.دراین موارد کافیست به سادگی تلفن را به همراه خود به محل جدید ببرید و به شبکه وصل کنید.
 

استفاده از روشهای گوناگون برای افزایش رضایت مندی مشتری

- طراحی شده بر اساس سیستم تلفن گویا و سرپرستی خودکار

دستگاه KX-NS500  بر اساس یک قابلیت استاندارد میتواند مشتری را به کاربر مناسب و یا  اپراتور مورد نظر وصل کند.این امر بر اساس یک راهنمای صوتی چند مرحله ای صورت خواهد گرفت.بر اساس این کارایی امکان گذاشتن پیغام به کاربر مورد نظر در صورت عدم حضور هم وجود خواهد داشت.

- ضبط مکالمات اتوماتیک و سیستم بکاب گیری خودکار

شما میتوانید از سیستم صندوق صوتی سانترال KX-NS500 برای ضبط مکالمات استفاده کنید همچنین صداهای ضبط شده را میتوان به طور اتوماتیک در یک حافظه USB و یا یک سرور خارجی از طریق شبکه،ذخیره کرد تا درمواقع لزوم به آنها رجوع شود.این اطلاعات برای فهم مشکلات و سرویس دهی بیشتر به مشتری مفید خواهند بود.

- کمک به افزایش پاسخ گویی به مشتری

افزایش سطح رضایت مندی و پاسخ گویی به مشتری یک اصل در موفقیت کسب و کار است.
سانترال KX-NS500 با فراهم کردن امکانات پاسخگویی قدرتمند به مشتری سطح اعتماد و ر ضایت مندی را به ارمغان می آورد.

- سیستم صندوق صوتی پیشرفته

سانترال KX-NS500 قابلیت افزایش برای دریافت ۲۴ پیغام صوتی همزمان تا ۴۰۰ ساعت را خواهد داشت. KX-NS500 همچنین میتواند هنگام دریافت یک پیغام صوتی جدید توسط ایمیل به کاربر اطلاع دهد و حتی پیغام جدید در قالب فایل ضمینه شده به همراه ایمیل ارسال شود.این ایمیل حتی در صورت عدم گذاشتن پیغام توسط مشتری میتواند شما را از تماسهای از دست رفته آگاه کند تا در ارسع وقت بتوانید با مشتری تماس بگیرد.

- ثبت و نمایش تماس ها ی انجام شده و گزارش سابقه تماسها

این آپشن به سوپروایزر کمک میکند تا به صورت زنده وضعیت  کاربران،اعضای گروه ها و تماسها را رصد کند  و بتواند مشکلات موجود را شناسایی و با رفع کند.این عملکرد برای شناسایی فرصتها از دست رفته و مشکلات با توجه به سابقه اطلاعات ثبت شده تماسها و تحلیل آنها بسیار مفید خواهد بود.طبعا دسترسی به این اطلاعات از طریق شبکه برای مدریت و سوپروایزر امکان پذیر خواهد بود.

- تداوم در بهبود سرویس دهی به مشتری

این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که شما بر اساس نیازهای جدید مشتری ،سیستم پاسخگویی توسط کارمندان را افزایش دهید.

- قابلیت بهره برداری از برنامه های کاربردی و متنوع

سیستم راه حل مرکز تماس داخلی این دستگاه  میتواند با نصب  نرم افزارهای همچون CA Operator Console،CA Supervisor و CA Module و …. به یک مرکز تماس بسیار سطح بالا و حرفه ای ارتقا پیدا کند.
برای مثال با نصب برنامه CA Supervisor این امکان برای سرپرست یا همان سوپروایزر فراهم میشود که به مکالمه یک کاربر با مشتری به صورت زنده گوش کند و در صورت لزوم ادامه مکالمه را به دست گیرد.

- راه حل مرکز تماس

سانترال KX-NS500  پاناسونیک بر اساس امکان مسیردهی پیشرفته برای یک مرکز تماس کوچک و متوسط طراحی شده است.
این آپشن را میتوان بدون نیاز به یک  CTI  سرور خارجی هم پیاده سازی کرد.یک سیستم پاسخگو با کارایی بالا امکان سرویس دهی به مشتری با منابع محدود را افزایش میدهد.در این حالت شما هیچ تماسی را از دست نمی دهید و تماسها به شکل درست بین کاربران تقسیم خواهند شد.
  • اولویت دهی تماسهای VIP در صف انتظار
  • تنظیمات زنگ (زنگ گروهی)/تاخیر در زنگ
  • توزیع یکنواخت تماسها (UCD)
  • گزارش گیری بر اساس یک کاربر یا گروه
  • حذف بوق اشغال
  • صف انتظار
  • رصد فعالیت بر اساس یک کاربر یا گروه

- راهنمای صوتی اتوماتیک برای مشتری

بر اساس این عملکرد تماس گیرنده از موقعیت خود در صف انتظار اطلاع پیدا میکند و میتواند بسته به شرایط خود، تصمیم بگیرد در صف انتظار باقی بماند و یا پیغام بگذارد و تماس را قطع کند.
 
ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین