تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 1858
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 12425
بازدید ماه: 12425
بازدید کل: 5966548
تاریخ انتشار مقاله: پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ --- ۱:۴۲ تعداد مشاهده: 1448 بار
دسته مقاله:
صندوق صوتی پاناسونیک ( TVM ) عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
صندوق صوتی پاناسونیک ( TVM ) چکیده مقاله:

صندوق صوتی پاناسونیک ( TVM )

کمپانی پاناسونیک سیستم پردازش صوت (VPS) را روانه بازار کرده که از استقبال بسیار مناسبی هم برخوردار شده است. صندوق صوتی پاناسونیک به نام تجاری TVM معروف هستند که در دو نوع TVM50 و TVM200 موجود می باشند.

-
در این سیستم امکان گرفتن گزارش های مختلف از اتفاقات ، عملیات ، تماس ها و موارد امنیتی سیستم به تفکیک تاریخ ، ساعت و یا داخلی و صندوق صوتی وجود دارد.
-
با حافظه هایی که در دستگاه وجود دارد مدت زمان 8 تا 1000 ساعت پیغام و مکالمات می تواند ضبط شود.
-
از دیگر قابلیتهای  این سیستم ها ، وجود کارت شبکه و امکان ارسال ایمیل اطلاع رسانی از این دستگاه می باشد.
 -
در TVM بعد از راه اندازی کامل دستگاه کاربران به محض ورود به صندوق صوتی خود جهت راهنمایی برای پیکربندی صندوق و تلفن خود، صوت راهنمایی را می شنوند. حتی این صوت می تواند تبدیل به راهنمای تصویری روی نمایشگر تلفن شود (VM Menu) . برای داشتن راهنمای تصویری باید از تلفن های دارای نمایشگر دیجیتال استفاده کنید .
-
شما می توانید تا 200 شماره تلفن مشخص را در سیستم وارد کنید و تعیین کنید در صورت تماس از این شماره ها با سیستم چه اتفاقی بیافتد و یا چه عملیات و پیغامی برای آنها پخش شود.
از آنجایی که هر داخلی می تواند یک صندوق پست صوتی داشته باشد، پس هر کس که با داخلی همان شخص تماس بگیرد، در صورت اشغالی ، پاسخگو نبودن و حضور نداشتن صاحب داخلی ، تماس گیرنده می تواند پیغام برای او بگذارد.
-
صف بندی مکالمات و انتظار تماس گیرنده جهت برقراری تماس با داخلی که مشغول است فراهم می باشد . تماس گیرندگان و یا مشتریان می توانند در حین انتظار به پیام های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی سازمان گوش دهند.
-
قابلیت دیگر این دستگاه دفترچه تلفن صوتی است. این قابلیت به صورت یکی از گزینه های پیغام خوش آمد گویی است که با انتخاب عدد آن شما به لیستی از نام و شماره داخلی ها متصل می شوید و پس از شنیدن نام و داخلی شماره مورد نظرتان را شماره گیری می نمایید . همچنین با وارد کردن سه حرف اول نام خانوادگی شخص مورد نظر به داخلی آن شخص هدایت خواهید شد.
 -
به چندین زبان مختلف پیغام ضبط کنید.
با مشخص کردن تاریخ مناسبتی خاص مانند عزاداری ها و یا جشن های ملی و آئینی و یا هر مناسبت دیگر ،پیغام مرتبط با همان مناسبت را ضبط کرده و دستگاه در همان تاریخ مشخص شده پیغامی که از قبل ضبط کرده اید را بصورت اتوماتیک برای مشتریان و یا تماس گیرندگان پخش خواهد کرد.
-
با وجود این قابلیت دیگر نیازی به صندوق های فلزی ارتباط با مدیریت و یا انتقادات و پیشنهادات نیست، زیرا مشتریان و ارباب رجوع می توانند با تماس گرفتن با یک شماره تلفن خاص اقدام به انتقاد و شکایت و یا دادن پیشنهاد کنند.
 -
بر فرض مثال کارمندی به مرخصی و یا ماموریت رفته و در محل کار حضور ندارد و مشتری و یا شخصی با داخلی او تماس می گیرد اما او پاسخگو نیست و تماس گیرنده اقدام به گذاردن پیغام می کند در این شرایط دستگاه می تواند با شماره همراه او تماس گرفته و پیغام جدید را برای او پخش کند.
 -
امکان ضبط مکالمات برای هر شخص و هر داخلی فراهم است.
-
با دارا بودن 6 پورت (TVM50) امکان 6 تماس همزمان و با دارا بودن 24 پورت (TVM200) امکان 24 تماس همزمان فراهم می شود.

KX-TVM200

حداکثر زمان ضبط پیغام تا 1000 ساعت
ارسال ایمیل اطلاع رسانی از وجود پیغام جدید
تماس با شماره تلفن همراه و یا ثابت در صورت دریافت پیغام جدید و حضور نداشتن صاحب داخلی در محل کار
گذاردن پیغام
پخش پیغام اتوماتیک برای مناسبت های خاص
صف انتظار تماس  
تا 24 کانال ارتباطی همزمان (24 تماس همزمان)
منوی دفترچه تلفن صوتی و جستجوی نام مورد نظر جهت برقراری ارتباط
مسیر دهی به تماس ها با شماره تلفن های خاص و از قبل مشخص شده
گزارش گیری از اتفاقات ، عملیات ، تماس ها و موارد امنیتی سیستم به تفکیک تاریخ ، ساعت و یا داخلی و صندوق صوتی
ایجاد پیغام های چند زبانه
منوی پست صوتی و تصویری (VM Menu)  جهت راهنمایی کاربران
ضبط مکالمات
صندوق ضبط انتقادات و پیشنهادات و شکایات 
 
 سانترال های سازگار با : TVM  سانترال سری                                        KX-TDE سانترال سریKX-TDA 
کارت های قابل نصب بر روی TVM:    کارت مدلKX-TVM296                                          کارت مدل KX-TVM204  
KX-TVM50
حداکثر زمان ضبط پیغام تا 8 ساعت
 ارسال ایمیل اطلاع رسانی از وجود پیغام جدید
منوی پست صوتی و تصویری (VM Menu)  جهت راهنمایی کاربران
گذاردن پیغام
گزارش گیری از اتفاقات ، عملیات ، تماس ها و موارد امنیتی سیستم به تفکیک تاریخ ، ساعت و یا داخلی و صندوق صوتی
ضبط مکالمات
صف انتظار تماس
منوی دفترچه تلفن صوتی و جستجوی نام مورد نظر جهت برقراری ارتباط
6کانال ارتباطی همزمان (6 تماس همزمان)
پخش پیغام اتوماتیک برای مناسبت های خاص
تماس با شماره تلفن همراه و یا ثابت در صورت دریافت پیغام جدید و حضور نداشتن صاحب داخلی در محل کار
مسیر دهی به تماس ها با شماره تلفن های خاص و از قبل مشخص شده
صندوق ضبط انتقادات و پیشنهادات و شکایات
ایجاد پیغام های چند زبانه
 
سانترال های سازگار با   :  TVM  سانترال سریKX-TE               سانترال سری              KX-TDA سانترال سری KX-TDE
کارت های قابل نصب بر روی  :TVM کارت مدل KX-TVM594          کارت مدل             KX-TVM502 کارت مدل KX-TVM503
                            
      

ایران پاناسونیک                  
                                                      


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین