تاریخ امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  
منوی اصلی
آمار سایت
بازدید امروز: 518
بازدید دیروز: 1680
بازدید هفته: 11085
بازدید ماه: 11085
بازدید کل: 5965208
تاریخ انتشار مقاله: شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ --- ۲۰:۱۳ تعداد مشاهده: 657 بار
دسته مقاله:
تلفن آنالوگ عنوان مقاله:
مدیر محتوای ایران پاناسونیک توسط:
تلفن آنالوگ چکیده مقاله:

تلفن آنالوگ

تلفن های آنالوگ به دلیل به صرفه بودن از نظر اقتصادی، بهترین وسیله های ارتباطی به حساب می آیند هم چنین این تلفن ها در مدل های مختلف طراحی شده اند که امکان انتخاب تلفنی با ویژگی های مختلف را به کاربان خود می دهند  .وجود این تلفن ها در مجموعه ها برای برطرف سازی نیاز ارتباطی است که هر فردی با توجه به سطح دسترسی و میزان تماس ورودی و خروجی که دارد از این تلفن ها استفاده می کند.
تلفنKX-TS500  جزء ساده ترین گوشی های طراحی شده تا به امروز است که می توان گفت مناسب افرادی است که کمترین نیاز به تلفن دارند و یا تلفن فقط وسیله ای ارتباطی جهت اعلام مطلبی به شخص است و برقراری مکالمه و یا انتقال آن نیز در این تلفن امکان پذیر است که جزء ابتدایی ترین امکانات یک تلفن به حساب می آید. این تلفن مخصوص افرادی مانند سرایدار و یا نگهبان است که از تلفن جهت چک کردن و یا مکالمه ای کوتاه استفاده می کند. از پیشرفته ترین این مدل از محصولات می توان گوشی تلفن KX-TS620 را نام برد که دارای سیستم منشی تلفنی و پیغام است که مزیتی بسیار عالی در این زمینه محصولات است. بلندگوی پیشرفته و کلیدهای میانبر تماسی از دیگر ویژگی های این مدل از محصولات به حساب می آید.
سیستم آنالوگ، امواج و سیگنال را به شکل اولیه و کاملا ابتدایی ارسال و دریافت می کند. به همین دلیل دستگاه هایی که از این فناوری استفاده می کنند از کیفیت جالبی برخوردار نیستند. تلفن های آنالوگ نیز به دلیل پیروی از شرایط و ویژگی های این فناوری ارتباطی دارای قابلیت هایی محدود است.
عدم امکان برنامه ریزی تلفن و مدیریت خطوط شهری از پر رنگ ترین ویژگی های بد این تلفن ها است که برای اصلاح این موارد کمپانی های تولید کننده این محصول برای جایگزین از تلفن دیجیتال استفاده می کنند.

ایران پاناسونیک


کلمات کلیدی: سانترال آنالوگ پاناسونیک - سانترال دیجیتال پاناسونیک- سانترال آی پی پاناسونیک - سانترال ویپ پاناسونیک- - گوشی سانترال پاناسونیک- گوشی سانترال پاناسونیک دیجیتال -کارت آنالوگ - کارت دیجیتال - کارت هایبرید - کارت ویپ - کارت آی پی
کلیه حقوق این مجموعه متعلق به وب سایت ایران پاناسونیک می باشد.
طراحی وب، سئو و پشتیبانی: توسعه فناوری اطلاعات جهان افزار نوین